Hormonikierukka.... Kokemuksia jos saisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mulla ollut nyt kuukauden päivän ja hermo pinnahtaa kohta! :headvall:

Todella kivuliaita alavatsakipuja,tiputteluvuotoja koko ajan,menkat kesti lähes 2vko,menkkakipuja koko ajan....

Onko teillä muilla ollut tälläsiä ongelmia ja meneekö nää ohi?

No odota puoli vuotta. Jos ei ole rauhoittunut, mieti sitten uudestaan. Nimittäin joillain se kestää kauan rauhoittua, mutta kun se sitten asettuu, niin se on vaivaton. tietty kaikille se ei ollenkaan sovi, mutta puoli vuotta kannattaa odotella ihan rauhassa.

Mulla oli nelisen vuotta. Ekat 3kk oli pahoinvointia, tiputtelua, välillä tosi reilua vuotoa, metallin makua suussa ja vaikka mitä oiretta ja olinj jo valmis luovuttamaan, sit tosi reilujen menkkojen jälkeen vuoto loppu ku seinään, oireet hävis ja olin täysin vuodoton ton loppuajan, minkä kierukkaa pidin. Todella tyytyväinen ja nyt kun saan tämän kuopuksen synnytettyä, niin hormonikierukkaan aion taas päätyä, vaikka lapsiluku täynnä onkin ;)

Mulla ollut kohta neljä kuukautta ja ei oikeastaan mitään ongelmia. Maaliskuun alussa tuli jonkin verran tiputteluvuotoa parin viikon ajan (ei kuitenkaan joka päivä), mutta tässä kuussa menkkojen aikaan tuli parina päivänä sen verran, että pikkuhousunsuojassa oli vähän punaista.