Hormonikierukka ja silti raskaana?! apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei helvetti!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei helvetti!!

Vieras
MUlla llut 6kk mirenakierukka, vuotoja ollut miten sattuu. Nyt 2viikkoa kestäneet todella runsaat vuodot, alavatsakivut. Käyn poistattamassa tämän kierukan, lääkärikin oli sit' mieltä että outoa että vuotaa kokoajan. Millasia oireita teillä ollut, eikai raskaus voi olla mahdollinen?. Nyt aamulla myös pahoinvointia (voi toki johtua paljon muustakin)

Mulla Mirena oli tullu pois itsekseen. Oli just tollasia järkyttäviä vuotoja ja kipuja 6kk.
Sitten kun ne loppui olin vaan niin helpottunut.

Seuraavaksi sain ihmetellä pahoinvointia, aristavia rintoja, turvonnutta alavatsaa yms.

Niskaturvotus ultrassa kaikki oli ok. Olin tosi helpottunut ja iloinen.

Rakenneultrassa kuollut.

Kiitos vaan lääkärille joka väitti että Mirena aivan paras ja harmittomin ehkäsy.

Olisin takuulla pärjännyt ilman näitä kokemuksia.

lääkäri sanoi, että kierukka ei voi tulla huomaamatta ulos. Siis jos on tarkastettu asennuksen jälkeen, että kierukka on paikallaan niin silloin se on paikallaan. Ei voi siis enää lähteä itsekseen ylöspäin kulkeutumaan. Ja alaspäin jos tulee, niin normaali nainen kyllä huomaa sen. Vaikka tulisi kuukautisten mukana ulos, niin saa tulla melkoisen iso hyytymä, että kierukka voi piiloutua sen sisään.

Minulla on ollut ajottain epämääräistä vuota ja välillä vihlaisuja vatsassa. En kuitenkaan ole raskaana ja kierukka on oikein paikoillaan (ultralla tarkastettu). Itsekin mietin poistanko koko kierukan vai odotanko vielä. Kierukka on ollut minulla 10kk.

Alkuperäinen kirjoittaja mulle:
lääkäri sanoi, että kierukka ei voi tulla huomaamatta ulos. Siis jos on tarkastettu asennuksen jälkeen, että kierukka on paikallaan niin silloin se on paikallaan. Ei voi siis enää lähteä itsekseen ylöspäin kulkeutumaan. Ja alaspäin jos tulee, niin normaali nainen kyllä huomaa sen. Vaikka tulisi kuukautisten mukana ulos, niin saa tulla melkoisen iso hyytymä, että kierukka voi piiloutua sen sisään.

Minulla on ollut ajottain epämääräistä vuota ja välillä vihlaisuja vatsassa. En kuitenkaan ole raskaana ja kierukka on oikein paikoillaan (ultralla tarkastettu). Itsekin mietin poistanko koko kierukan vai odotanko vielä. Kierukka on ollut minulla 10kk.

Ulos asti ei varmaan tule huomaamatta. Mulla se kuitenkin tuli alaspäin ja sillain että ehkäsyteho ei ollu enää luotettava. vihlo sen verran, että huomasin ettei kaikki oo kohallaan. 2 kertaa tämä tapahtu ja enää en luota koko vehkeeseen eli sterilisaatioon siis.

Alkuperäinen kirjoittaja en luota:

Ulos asti ei varmaan tule huomaamatta. Mulla se kuitenkin tuli alaspäin ja sillain että ehkäsyteho ei ollu enää luotettava. vihlo sen verran, että huomasin ettei kaikki oo kohallaan. 2 kertaa tämä tapahtu ja enää en luota koko vehkeeseen eli sterilisaatioon siis.

Sterilisaatiokaan ei ihan sataprosenttisen varma ole.Mulle tehtiin steri tämän vuoden tammikuussa.Toivon että se ei petä.

Minulle taas lääkärit sanoivat että saattaa hyvinkin helposti kadota runsaan vuodon mukana.

Minulla tarkastettiin että oli paikallaan kun kivut paheni.

Tosin raskausaikana kuitenkin kaivettiin vatsaontelosta.
Olin silloin viikolla 10 ja jota