hormonikierukka ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluton

Vieras
Hormonikierukka on nyt ollut muutaman kuukauden ja seksihalut tippuneet tasaiseen tahtiin kuukausi kuukaudelta. Onko muille käynyt näin? Alkoiko jossain vaiheessa halut taas palata?

Ukko on alkanut tuntua ylimääräiseltä riesalta. Kun seksiä anelee, katson kuin pimahtanutta. Kohta pimahtaa ukko varmaan. Mutta kun ei huvita niin ei huvita. Pitäisiköhän jo harkita kierukan poistoa?

Itselläni ei ole kierukkaa ollut. Mutta ystäväpiirissäni useammallakin on ollut. Kaikille tuli nuo mainitsemasi oireet ja lisäksi vileä helvetilliset kuukautiset. Poistata ja vähän äkkiä. Se muuttaa nimittäin vielä korvavälisi pahempaan suuntaan. Nuo hormonikierukat on ihan täysiä perkeleitä! Niitä ei pitäisi kenellekään laittaa.

Minulta loppui halut myös aikanaan mutta syy ei ollut
kierukassa vaan miehessä, joka ei kiinnostanut enää.
Kolmas hormonikierukka menossa ja hormonit hyrrää
hullun lailla kun vuosia eron jälkeen löysin elämäni miehen.

Joo alkuperäinen syy on se että mies ei kiinnosta ei kierukka.

Minusta ainakin tuli seksipeto ja muna haukka 37v. kun sen
härvelin hommasin-

sitä ennen oltiin niin kuivaa kuin erämaassa.

Hormoonikierukkahan lisää sitä naishormoonia

ei pitäisi vähentää.

Onkohan taustalla jotain muuta oletko esim. kilpirauhas kokeissa käynyt ?

Syitä on siis satoja kerran kun naisia ollaan.

Hassua, minulla päinvastainen tilanne. Hormonikierukan laiton jälkeen halut heräsi ja menkat ja kivut häipyivät. Koskaan ei ole naisena oleminen tuntunut näin kivalta ja hyvältä. Pillerit ei sopineet alkuunkaan, olin hirviö!

En ole huomannut hormonikierukan vaikuttavan seksihaluihin, ne ovat vielä liiankin suuret.

Hormonikierukka on aivan mainio keksintö: se on 1000%. Muuten en sinkkuna yh-naisena uskaltaisi enään miehiin katsoakaan...tai no, tai siis olisi uskaltanut, kun ikää jo on...tuskin enää : ) Aborttia en pystyisi koskaan tekemään, nimittäin.

pillerit masensivat, niitä en aikoinaan pystynyt siksi käyttämään, olin kuin ikävässä sumupilvessä koko ajan kun yritin niitä käyttää. Hormonikierukassa hormonin määrä on niin pieni, että se ei vaikuta mielialaan, ei verenpaineeseen...niinkuin pillerit....ja tuskin siten edes kovin paljon haluihin.

Hormonikierukka on hieno juttu. haukut väärää puuta.

Minä en enää naulatynyä nai. Sen verran tuo heppi vuoti verta viimeksi kun kierukan lankaan törmäsi. Onneksi useat naiset tänä päivänä poistattavat kohdun, kun lapsiluku on täynnä.

Mistähän tuokin johtunee, että kierukan langat toisilla tuntuu ja toisilla taas ei. Minulla ne eivät ole koskaan pistäneet miestäni. Kohtua ei sitten tarvitse poistaa, riittää kun pannaan ""piuhat"" poikki.

Minulla kolmas hormonikierukka ja sain sen aikoinaan runsaisiin vuotoihin kun muu ehkäisy ei sopinut.. nyt saan nauttia seksistä,ilman menkkapäiviä eikä tarvii olla kauheat ""rätit"" housuissa.. Haluttomuus voi johtua muista syistä kuin tästä.. Mulla oli halut hukassa ukon kanssa kun välit olivat huonot.. Mut nyt seksi maistuu.. uudella !!

Piuhat poikki ja vuosittaiset papakokeet, kuukautiset, mahdolliset myeemat ja kasvaimet kohdussa jne. Mihin sinä sitä kohtua viela tarvitset sitten kun lapsiluku on täynnä?

Haukut todella väärää puuta!! Nimenomaan hormoonikierukan käyttäjillä seksihalut lisääntyy!! Näin on yleensä ainakin kaikilla naisilla! En ole kuullut noin vaikuttavan kun sinulla! Vaihda miestä!!! Siitä se johtuu!

Ei vieny hormoonikierukka haluja. Ja menkkoja ei ollut 10 vuoteen. Langat olivat ongelma. Niitä kun ei suostuttu poistamaan kokonaan.

Oli pakko vaihtaa pillereihin. Nyt tappelen painon kanssa ja menkat ovat palanneet.

Joten se siitä !

Sori vaan mies, eipä ole miehellä pieni kalu. Sitäpaitsi kohdunkaula( mistä nämä kierukan langat tulevat) on ennen vaginan pohjaa, siihen yltää varmasti 10cm nysälläkin.

Nikille valinta: Kohdun poisto on sen verran suuri leikkaus sterilisaatioon verrattuna, ei lääkärit tee sitä pelkän ehkäisyn vuoksi ainakaan täällä.
Eikä minun tarvitse kuukautisista kärsiä, minullahan on hormonikierukka.

Mulla on ollut todella hyvät seksihalut ennen ihan liiankin kanssa... Hormonikierukan kanssa halut on vähentyneet koko ajan, ensin ajattelin, että hyvä kun vähän hillitsee, mut nykyään ei tee mieli enää oikeastaan ollenkaan, myös paino on noussut, kauhea päänsärky, vuotoa useampia päiviä kuin normaalisti olisi, alavireisyyttä... joten ei kyl todellakaan kaikilla halut lisäänny. Yksilöllistähän tämäkin on.

Mulla laitettiin hormonikierukka kolmannen lapen jälkeen. Halut hävis pikkuhiljaa, enkä itse edes tajunnut sitä. Harrastettiin monta vuotta virkamiesseksiä. 4,5 vuoden kuluttua alkoi kierukasta tulla kaikenlaisia oireita ja poistin sen. Muutuin pian todella kiimaiseksi ja mieheni sanoi, etten saa enää missään nimessä mennä laittamaan uutta. Seksielämämme muuttui paremmaksi ja orkkuja rupesi tulemaan tasaiseen tahtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumikki40:
Mulla laitettiin hormonikierukka kolmannen lapen jälkeen. Halut hävis pikkuhiljaa, enkä itse edes tajunnut sitä. Harrastettiin monta vuotta virkamiesseksiä. 4,5 vuoden kuluttua alkoi kierukasta tulla kaikenlaisia oireita ja poistin sen. Muutuin pian todella kiimaiseksi ja mieheni sanoi, etten saa enää missään nimessä mennä laittamaan uutta. Seksielämämme muuttui paremmaksi ja orkkuja rupesi tulemaan tasaiseen tahtiin.
Millaista on virkamiesseksi?

Yhteistyössä