Hormonikierukka ja rasvainen iho

Olen suunnitellut laittavani hormonikierukan. Kävin hoitajan luona papa-kokeessa ja hän vähän epäröi sen laittoa minulle, koska minulla on ennestään jo tosi rasvainen ja hieman näppyläinen iho. Ja olen joskus aikanaan käyttänyt Diane Nova -merkkisiä pillereitä huonon ihon takia.

Onko joku muu ennen kierukkaa rasvaisen ihon omannut laittanut kuitenkin kyseisen kierukan? Miten iho on käyttäytynyt? Onko rasvaisuus ja näppyläisyys vielä pahentunut? Sen jos minulla tekee, niin saa varmaan ylimääräiset rasvat poistaa kaapimalla...

Harmittaa, jos sitä kierukkaa ei voi laittaa.. Olis halpa ja varma ehkäisy pitkäksi aikaa... Pillereitä ei huvittas enää syödä, kun jäi halut aika vähälle niiden käytön aikana.
 
Mulla oli hormoonikierukan aikana rasvainen iho ja päänahka. Kivana lisänä sain vielä aikuisiän aknen, jess! Oon myös aiemmin syönyt diane novia lievään akneen. Hormonikierukka oli mulla 1,5v ja sitten heivas mettään, kun yksinkertaisesti meni hermot. No jälkeen päin kuulin, että kyseistä kapistusta ei pitäisi edes laittaa, jos on aknesta kärsinyt.
En siis suosittele!
 

Yhteistyössä