Hormonikierukka ja kuukautiset ja muut vuodot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Vajaa 3kk sitten mulle kierukka laitettiin.
Vajaa pari kk tiputteli. Kuukautiset tulleet normaalisti, paistsi joka kerta aikaistuneet vähän.
Nykyään seksin jälkee alkaa verinen vuoto ja sattaa alkaa siinä samalla sit kuukautiset, etuajassa, mutta alkaa.

Tarkistukseen pitäs varata aikaa, mutta ois kiva kuulla kuinka noiden vuotojen kanssa?
Onko muilla ollut ja millaista vuotoo?
Välillä vuotelee vähän hetken aikaa ja loppuu(tiputtelua? Kummasti yhdistän tän kuitenkin seksiin, että monesti seksin jälkee tiputtelee tai saattaa vuotaa enemmänkin. :/

Hmm..mulla ollut vasta reilun kuukauden ja oon ihmetellyt pikemminkin kun ei minkäänlaista vuotoa, edes tiputtelua ole ollut :whistle:
Välillä pikku nippailuja alavatsassa mutta siinä kaikki ns.sivuoireet on olleetkin. Ja jatkuva seksinnälkä, on kuin kesto-ovulaatio olisi ollut koko tämän ajan :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hmm..mulla ollut vasta reilun kuukauden ja oon ihmetellyt pikemminkin kun ei minkäänlaista vuotoa, edes tiputtelua ole ollut :whistle:
Välillä pikku nippailuja alavatsassa mutta siinä kaikki ns.sivuoireet on olleetkin. Ja jatkuva seksinnälkä, on kuin kesto-ovulaatio olisi ollut koko tämän ajan :o

Tuohon seksin nälkään sen verran, että halukas minäkin oon kokoajan :whistle:
Mies ei pysy millään vauhdissa mukana :ashamed: :D

Mulla kierukka ollut vasta parisen viikkoa ja ekat menkat sen laittamisen jälkeen meneillään ja nyt vuodan jo kymmenettä päivää, kun normaalisti menkat kesti vain 5pv.Ei ole kivaa tämäkään :/

mulla ollu n.kuukauden ja edelleenki vuodan...menee jo hermot ku ei lopu tää :kieh: joten ei tässä tilanteessa pysty sanoon mitään oikeen tohon sun asiaan,itellä kun ei tää vuoto oo missään välissä loppunukkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mulla kierukka ollut vasta parisen viikkoa ja ekat menkat sen laittamisen jälkeen meneillään ja nyt vuodan jo kymmenettä päivää, kun normaalisti menkat kesti vain 5pv.Ei ole kivaa tämäkään :/

No juu, kyllä oon kans vuotanu pitkään (kuukautisia) ennen kierukkaa, mutta myös kierukan laiton jälkeenkin :/

Mul laitettu elokuussa 2007 ja nyt viime kuussa ei ollut enää ollenkaan kuukautisia. Sitä ennen oli kuukautiset joka kuukausi, mut huomattavasti lyhyempi kestoiset ja niukemmat.

Viimeks kun mulle laitettiin, niin tiputtelu ( ja välillä runsaampaakin ) vuotoa oli sen ekat 3kk ihan yhteen putkeen. Sen jälkeen menkat jäi lähes täysin pois! Saatoi tiputella kerran-pari vuodessa parin päivän ajan. :)
Tänään laitettiin uus kierukka. Saas nähdä miten tällä kertaa käy.

Yhteistyössä