hormonikierukka ja akne! apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa pliis!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa pliis!

Vieras
te joilla hormonikierukka on laukaissut aknen, onko odotettavissa että jossain vaiheessa helpottaa vai tätäkö tää nyt sit on koko 5 vuotta? kierukka on ollu nyt 4 kuukautta ja akne puhkesi reilu kuukausi sitten. odotanko hormonien tasaantumista vai käynkö heittämässä vesilintua koko kierukalla?

Mulla oli ihan sitä samaa. En ehkä ihan akneksi sanoisi (koska en ole sitä koskaan potenut), mutta finnejä kuin teini-ikäisellä. Lähtivät pois kun poistatin kierukan.

Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
Mulla oli ihan sitä samaa. En ehkä ihan akneksi sanoisi (koska en ole sitä koskaan potenut), mutta finnejä kuin teini-ikäisellä. Lähtivät pois kun poistatin kierukan.

oliko kierukka sulla ihan sen 5 vuotta vai lyhyemmän ajan? mietin että josko ajan kanssa vois helpottaa kun se hormonimäärä tasaantuu.

kovin kauan en kyllä enää tätä jaksa, naama on niiiiin perkuleen kipeä koko ajan puhumattakaan ulkonäköhaitasta... :ashamed:

kannattaa odotaa ja katsoa kuinka käy..
mä pidin yli 2 vuotta ja sitten meni hermot nyppylöihin.
on ollut vähän päälle 3kk kun otin pois.
paranihan se iho vähän mutta vieläkin poskissa nyppylöitä.
toivottvasti paranee kokonaan.

:(

eli näiden vastausten perusteella varaan huomenna poistoajan, kun meen terkkarille tarkastukseen...

vielä kysyisin, että onko kenellekään määrätty lääkekuuria akneen, jos on hormonikierukka? ja jos näin niin onko auttanut mitään?

Mulla ihan sama homma. Kierukka ollut kohta 4 kk ja kuukauden ajan ollut iho ihan hirvee. Leuan alue ihan hirvee ja tuntuu että kaikki ihossa on rasvasta. Ite mietin kans pitääkö lähtee heti poistattamaan vai oottelenko? ilmottele mitä itse meinaat tehä...

Yhteistyössä