Hormonikierukka huonosti?=raskaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninamims
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninamims

Uusi jäsen
06.09.2009
1
0
1
Hei kaikki!varmaan taas tyhmiä kyselen mutta kysynpä kuitenkin että onko normaalia että mirena-kierukan langat,jotka olen asettamisesta lähtien itse tuntenut(ollut nyt 1,5v),olivat nyt parisen viikkoa sitten hävinneet ja nyt taas tuntuvat,mutta tuntuvat erilaiselta kuin ennen!(hyvin selitetty!=))no mutta kuitenkin,nyt ollut raskausoireita,esim.palelua ja närästystä(jota ei ikinä muulloin kuin raskaana ollessa ollut) ja mahan nippailua ja selkäkipuja,rinnat oli viiko sitten tosi kipeät,nyt vain nännit..menkat ovat olleet niukat ja tulleet ajallaan kierukan aikana(tiedän että kierukka voi menkat pois jättää!),nyt ei ole ainakaan vielä menkkoja tullut...mutta jos joku jolla jotain samantapaista ollut ja vaikka raskaaksikin kierukasta huolimatta tullut voisi vastailla niin kiitosta vaan jo etukäteenkin!=)

Luulisin,että langat ovat vaan vetäytyneet piloon,mulla kävi niin.Oli tosi hankala lääkärin saada kierukka pois,kun langat oli hukassa :whistle: Toki voit olla raskaana,mutta hyvin pieni mahdollisuus se on, koska kierukat ovat kuulemma yleensä todella luotettavia ehkäisykeinoja.
Tee testi jos asia askarruttaa:)

Yhteistyössä