hormonikierukasta

lalaa
Mulla ollut nyt 3v. ja kannatti laittaa!

Ensin kyllä oli tiputtelu vuotoa liki 4kk ja meinasin siihen hermostua.
tiputtelun jälkeen myös menkat jäivät pois tai tulivat noin 3kk välein ja kestivät ehkä päivän. Tätä jatkui vuoden ja nyt ei ole kahteen vuoteen ollut menkkoja. Muutenkaan ei ole ollut ongelmia. Aluksi pari kuukautta tuli vähän finnejä ja pari lisäkiloa, mutta kunhan tästä kierukasta teho loppuu (vielä 2v) niin takuulla hankin uuden!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:
kuumetta oli lähempänä 40, tulehdus arvot lähellä 200 ja jo mm. munuaiset olivat alkaneet olla lopussa kun pääsi sairaalahoitoon. Jos olisi viivytetty hoidon aloittamista niin lääkärikin oli sanut, että aivotkin jo ollut vaarassa ja olisi voinut kuolla
 
vieras
hirveät kivut ja vuoto jotakin aivan älytöntä! ei kiitos enää ikinä!

ja kaverini tullut 2 kertaa raskaaksi kierukasta huolimatta!!

MUTTA joillekkin se vaan passaa tosi hyvin joillekki ei ollenkaan! hyvin yksilöllistä
 
hormonikierukka 4 vuotta, koko ajan menkat säännölliset, niukemmat kuin kuparikierukan kanssa. Olen poikkeus , että menkat koko ajan pysyivät..mutta itse olin tyytyväinen siihen, ei koskaan mitään tulehduksia, eikä muitakaan ongelmia..Suosittelen! :flower:
 
Keikas
Minulla hormonikierukka ollut nyt puolitoista vuotta. Ei menkkoja ollenkaan, ajoittain päänsärkyä ja rintojen aristusta ilmeisesti "menkka-aikaan". Ainoa huono puoli on, että aina välillä pelkään olevani raskaana.
 

Yhteistyössä