P
pahvittaa
Vieras
eli kierukka laitettu 1½-vuotta sitten, alkuun vuotoa ja tiputtelua 3kk ajan päivittäin, nyt tiputtelua pari-kolme viikkoa. On niin vähäistä et pikkuhousunsuojalla pärjää. Ennen ei riittäny sidekään yksinään vaan piti käyttää tamponiakin. Mut ärsyttää tää jatkuva tiputtelu, mietin jo et soitanko itelleni lääkäriajan?