Hormonikierukasta ja vuodoista taas kerran..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Onko alussa normaalia, kun ensin tiputtelee kierukan laiton jälkeen ja sen jälkeen alkaa kunnon vuotoa? Mulla tiputteli laiton jälkeen 2 vkoa ja nyt on 5pv kunnon vuotoa tullu. Missä vaiheessa pitäis huolestua?

mulla ollu mirena 8 kk. olen todella pettynyt. aluksi tiputtelua ja vuotoa tuli n. 2kk. sen jälkeen vuotoa ei ole tullut. sen jälkeen alkoi hirveä pahanolon tunne aivan kuin olisi raskaana. testin olen joutunut tekemään 3 kertaa. oireet on kuin olisi raskaan. aijon ottaa tän härvelin pois. painoa tullut 6 kg. ja tämä päänsärky ja masennus.. hermot rikki koko ajan.

2-3 kk voi olla vuotoa kierukan laiton jälkeen, näin sanottiin mulle. Mulla nyt vuoden ollut ja lähes jatkuvaa vuotoa. Kuukautiskierto on n. 15 vrk ja vuoto kestää 7-8 vrk. Ihanaa!! |O

Mulla vuoti vuoden päivät. Menkat kestää nyt 10pv |O päänsärky, paino noussut, alavireinen mieli...otetaan mahd. pian pois. Tarvitsee leikkaussaliin mennä kun kierukka on kohdun takaseinässä kiinni ja langat kohdussa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Mulla vuoti vuoden päivät. Menkat kestää nyt 10pv |O päänsärky, paino noussut, alavireinen mieli...otetaan mahd. pian pois. Tarvitsee leikkaussaliin mennä kun kierukka on kohdun takaseinässä kiinni ja langat kohdussa :headwall:

Mitä meinaat käyttää poiston jälkeen ehkäisynä?

Yhteistyössä