Hormonikierukasta finnejä/paukamia !

  • Viestiketjun aloittaja pian nelikymppinen näppynaama
  • Ensimmäinen viesti
pian nelikymppinen näppynaama
Toisen kerran minulla on hormonikierukka ja noin vajaan vuoden kuluttua ilmestyy aina finnejä ja jotain finnin tyyppisiä patteja kaulaan ja leukaan. Noita piruja ei saa edes puristettua...Onko muille tullut vai kuvittelenko tän vaan johtuvan kierukasta?
 
"joku"
Olen suunnilleen saman ikäinen. Ainoana erona vaan, että mulla on ollut Mirena tauotta jo useampia vuosia. Aluksi finneja oli kasvoissa, rinnoissa ja selässä. Nyt niitä ei enää ole naamassa muuten kuin satunnaisesti, mutta kaulassa ja kaikkialla muualla kyllä. Osa niistä ei-puristettavia. Mirenan helppouden vuoksi en kuitenkaan ole siitä iho-ongelmien vuoksi luopunut.
 
Mulla alkoi toi heti viikon päästä ku oli asetettu ja niitä finnejä tuli ihan ympäri kroppaa, ei ole todellakaan ennen Mirenaa niitä ollut muualla ku naamassa, olen nyt 24.v, melkein 2 vuotta pidin ja lisäks paino nousi reilu 20 kiloa + järkyttävät vatsakivut joiden syytä ei edes suostuttu selvittämään lukuisista pyytelyistäni huolimatta! :mad: Kävin poistattamassa toukokuussa vauvatoiveen vuoksi, nyt raskaana ja finnit ei ole vieläkään kadonnu minnekkään. :headwall:
 

Yhteistyössä