hormonikierukan teho loppunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Mitä sä täältä tommosia kysyt? Luuletko tosiaan että lähiöäidit osaa vastata sulle.
Mee lääkärille!!!!!!!!!!!

Huonopäivä sinulla?Täällä kai sai kuka vaan kysyä mitä vaan jos haluaa, vai ole oleko mode? :) Lääkäaika varattu mutta ajattelin vaan kysyä onko kellekkään tullu vastaan että teho loppunut kesken kaiken koska vastaanoton hoitaja sanoi ettei se ole yleistä että h.kierukan teho loppuu.

En osaa sulle nyt suoraa sanoo, mutta kun mä olin menossa vaihtaa h-kierukkaa 5v kohdalla, niin gyne sano et antaa olla vaan, että se tehoo kyllä pidempäänkin. Että sitten kun alkaa vuotaa (mulla ei vuotoja ollenkaan) niin siitä huomaa että teho vähenee ja sit vaihtoon. No oottelin sit sinne 7v asti ja sit vaihdatin - vaikkei edelleenkään vuotoja tullut.

Tuntuu siis että aikasin on teho hävinny jos jo 4v kohdalla noin on. Mut kysäse gyneltäs mitä mieltä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja hapakko harmaana:
En osaa sulle nyt suoraa sanoo, mutta kun mä olin menossa vaihtaa h-kierukkaa 5v kohdalla, niin gyne sano et antaa olla vaan, että se tehoo kyllä pidempäänkin. Että sitten kun alkaa vuotaa (mulla ei vuotoja ollenkaan) niin siitä huomaa että teho vähenee ja sit vaihtoon. No oottelin sit sinne 7v asti ja sit vaihdatin - vaikkei edelleenkään vuotoja tullut.

Tuntuu siis että aikasin on teho hävinny jos jo 4v kohdalla noin on. Mut kysäse gyneltäs mitä mieltä se on.

Samaa sanoi se hoitaja että yleensä sitä voi pitää jopa pidempään. Noh mene ja tiedä. Parinviikon päästä aika joten sinne asti "jännätään".

Yhteistyössä