N
Nyt riittää
Vieras
Minulla on ollut reilu 10kk kierukka nyt, ja olen päättänyt poistaa sen viikon päästä kun menen gynelle. Mitään erityisen hyvää sanottavaa ei tästä härvelistä ole. Menkat eivät koskaan loppuneet, päinvastoin tiputteluvuotoa ja ihan kunnon menkatkin tulee joka kuukausi. Vain vuodon määrä on pienempi mitä ennen, mikään muu ei ole muuttunut. Iho on mennyt huonoksi ja hiuksia lähtenyt päästä kokoajan . Epäilen että myös mieliala on tasaisen harmaa kokoajan. Ainakin toivon että siihenkin tulee parannus kun kierukka lähtee. En toki haluaisi niitä runsaita ja kivuliaita menkkoja takaisin, mutta kai se on taas kärsittävä. Ennemmin ne kuin ihan miten sattuu tulevat menkat ja lähes jatkuva jonkunsortin vuoto.
Kuinkahan nopeasti kroppa palautuu Mirenan jäljiltä ja mitä ehkäisyä olette käyttäneet Mirenan jälkeen? Itse mietin kokeilisinko ihan normi E-pillereitä vai mitä.. Kuparikierukka vaan pahentaisi varmaan vuotoja. Mitkään hormonit ei kyllä kiinnostaisi..Mutta kumikin on NIIN hankala sitten. Lapset on tehty, joten haluaisin ihan sterilisaation mutta siihen tuskin pääsen.
Kuinkahan nopeasti kroppa palautuu Mirenan jäljiltä ja mitä ehkäisyä olette käyttäneet Mirenan jälkeen? Itse mietin kokeilisinko ihan normi E-pillereitä vai mitä.. Kuparikierukka vaan pahentaisi varmaan vuotoja. Mitkään hormonit ei kyllä kiinnostaisi..Mutta kumikin on NIIN hankala sitten. Lapset on tehty, joten haluaisin ihan sterilisaation mutta siihen tuskin pääsen.