Hormonikierukan poiston jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memi

Vieras
Hei.Onko kellään kokemuksia raskaaksi tulosta hormonikierukan poiston jälkeen. Mulla kierukka poistettiin kesäkuussa ja yritystä on ollut ilman tulosta. Kuukautiset ovat tulleet säännöllisesti , mutta tosi niukat. Vain pari päivää niin vähän vuotoa, että pikkuhousun suojilla pärjää. Mulla kyllä kierukka aiheutti molempiin munasarjoihin kystat. Eli onkohan enään toivoa. Toivoisin tietoa heiltä joilla kokemusta on tässä asiasta. Kiitos etukäteen.

Mulla poistettiin hormonikierukka kesäkuussa -05 ja oli sen viis vuotta paikoillaan.
Lokakuussa olin raskaana,meillä napsahti kolmannella kierrolla "nakki",eli tyttö tuossa on reilu vuoden ikäinen.

Voi kestää kierron tasaantua,mulla oli ovis ihan ketullaan ekan kaks kiertoa,mä ostin ovistikkuja ja koitin tikutella.Menkkojen aikaan suurinpiirtein oli ovis,eihän sitä raskaaks ois tullut sillä.Mut ilmeisesti ekasta kunnon kierrosta tärppäs meillä.

Mä kävin ultrassa jossa tsekattiin tuo että kehittyykö kierto normaalisti,jos ei oisivat kai määränneet jotain tasoittamaan sitä.

En olekaan kuullut että kystia aiheuttaa kierukka.Mutta sullakin on melko vähän aikaa ollut yritystä,mutta tilaa naistentautien polille aikaa,taikka siis tk:sta ekaks tai vaikka yksityiselle.

Tuo on hyvä että säännöllisesti tulee,mut voisit koittaa tikuttaa ovista,että tuleeko sellainen ees.Tä vois olla kotikonsti jos et heti lekuriin halua.

Tsemppiä vauvantekopuuhiin!!!

Mulla kierukka poistettiin naistentautien pkl:lla ja siinä yhteydessä lääkäri kertoi että kierukka aiheuttaa kystia, jotka eivät ole kyllä vaarallisia, mutta voivat olla kiusallisia ja ajoittain kipeitä kun puhkeavat. Mulla niistä ei ole vaivaa ollut. Kiitos kata vinkeistä, taidan kokeilla sitä ovis testiä ensin kotioloissa ja täytyy sitten miettiä jatkoja jos ei ala tapahtumaan mitään.

Multa poistettiin kierukka myös kesäkuussa ja ollut yritystä siitä asti. Mun kierto on aina ollu 28, mut nyt alkanut venyä pidemmäksi 28 -->30 --> 32 ja menkat kestää vaan pari päivää. Todella turhauttavaa! Raskaustesti negaa. En edes ajatellut et ovis ois jättänyt tulematta, mut niin varmaan käynyt.. Toivottavasti tilanne normalisoituis, myös siellä!

Yhteistyössä