Hormonihäiriötä ja muuta häikkää..

Tiedän että tämä ei ole lääkäripalsta, mutta ensiviikon lääkäriaikaa odotellessa haluaisin mielenrauhoitusta tai jotain tietoa mitä tämä olo voi olla. Olen siis syönyt pari kuukautta mielialalääkettä läheisten kuolemista aiheutuneeseen ahdistukseen. Kuukautiset tulleet normaalisti ja runsaina kuten aina, kahden lapsen syntymienkin jälkeen täti tullut n. 3kkn päästä täysin samanlaisena kuin ennen. Olen opetellut kroppaani, tunnistan ovulaatiot ym. Nyt kuitenkin minussa tapahtuu jotain outoa.. Kuukautiset tulivat etuajassa, vuotelivat vähän ja miten sattuu, selkää särkee ja päällä on ollut omasta mielestäni selkeitä raskausoireita.. Yllätyksekseni testi on kuitenkin ollut nega päivästä toiseen ja oireet jatkuvat. Oletinkin että oireeni sitten tulevat lääkkeestä vähän myöhässä, ja nyt kuvaan on tullut valtava uupumus. Perjantaina minusta otettiin kilpirauhaskokeet ja tulokset saan tietää ensiviikolla. Tänään alavatsa on ollut kipeä, mutta ei arista esim. kokeiltaessa. Jotenkin siksi ajattelen että ongelmani johtuvat tuolta "lisääntymiselimistä", mutta itse en keksi mikä tällaisia oireita voisi tehdä..

Olisiko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia ja/tai tietoa mikä voisi olla kyseessä, vai onkohan tämä vaan henkisen puolen juttuja kuitenkin.. Olo alkaa olla jo kohtuullisen tasapainoinen..

Kiitos :flower:
 

Yhteistyössä