Hormonihäiriökö???

Eli kuukautiskierto pitäis olla ovulaation kohdalla ja tulikin kuukautiset :eek: Just oli, kierrolle tuli mittaa 13pvä :eek: :eek:

Ikänä ei oo ollut ongelmia kierron suhteen, paitsi nyt.. Edellisen raskauden jälkeenkin ehti tulla säännöllisesti 4 kertaa..

Muilla kokemuksia?
 
Siis tuliko sulla oikein kunnolliset kuukautiset vaiko kenties veristä vuotoa parin päivän ajan?Mulla joskus ovulaatiovuoto teki tuon, että tuli veristä vuotoa parin päivän ajan.Papa tarkistettiin ja se oli ok, jolloin lääkäri sanoi, että kyseessä ovulaatiovuoto.
 
minerva81(ei jaksa kirjautua)
no vielä ei oo vuoto loppunut, eli pari päivää jo kestänyt.. Norm. kuukautisvuoto kestänyt noin 5pvä.. Vuotoa tosin paaaljon vähemmän kuin "oikeiden" menkkojen aikana..

Kai se pitää papaan mennä, vaikka just elokuussa olin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja minerva81(ei jaksa kirjautua):
no vielä ei oo vuoto loppunut, eli pari päivää jo kestänyt.. Norm. kuukautisvuoto kestänyt noin 5pvä.. Vuotoa tosin paaaljon vähemmän kuin "oikeiden" menkkojen aikana..

Kai se pitää papaan mennä, vaikka just elokuussa olin...
Jos olet elokuussa ollut, niin sitten tuskin mitään häikkää siinä papassa.Taitaa olla ihan hormonihäiriö.Itse varmaan katsoisin, miten seuraava kierto menee ja jos olisi ok, niin sitten en menisi lääkäriin. Tee kuten parhaaksi näet ja jos asia jää vaivaamaan mieltäsi, niin sitten oman mielenrauhan vuoksi suosittelen lääkäriin menoa :hug: .

p.s. Ei sulla satu kierukkaa olemaan?
 
:wave: Sattumalta näin että vanha viestini oli kaivettu vielä "ylös"

Lekuriin asti en oo päässy, hormonihäiriöilen vieläkin. Tänään taas oviksen kohdalla hieman vuotoa, mutta ei ainakaan vielä ole ihan kunnon vuodoksi asti yltynyt.

Ekan viestin jälkeen ehtinyt olla taas menkat (kierto 20pvä) ja jos nää taas tästä riemastuu niin kierroksi tulisi 10pvä :eek:

Tiedä sitten mitä tää on.. Lääkäriin jos menee ne kuitenkin vaan lätkäsee pilsut kehiin "kyllä ne niillä säännöllistyy" eikä asiaa tutkita sen enempää. Ja pillereitä EN halua alkaa syömään..
 

Yhteistyössä