Hormonidieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luis, on kokemuksia. Olen lukenut kaikki hänen kirjoittamat kirjat ja tehnyt niiden perusteella remppaa omaan ruokavalioon. Tosin aika pientä hienosäätöä olen tehnyt.

Viljat olen jättänyt entistä vähemmälle. Leipää en tosin ole syönyt kovin paljon useampaan vuoteen.

Isoin muutos on ollut aamupalassa. Se on nykyään huomattavasti proteiinipitoisempi. Toimii mulla. Olo on virkeämpi ja turvotus on helpottanut. Lapsettomuushoitojen myötä kertynyt turvotus ja viis kiloa on karissut mukavasti. Tosin liikunkin aika paljon. Myös heraproteiinin olen ottanut käyttöön. Ero on kyllä huomattava. Kroppa palautuu nykyään todella hyvin reenistä.

Lisäravinteet mulla on ollutkin jo toista vuotta käytössä (monivitamiini, d, sinkki, seleeni, magnesium....).

Ruokavaliorempan aikoihin aloin käyttää myös ruuansulatus entsyymejä ja suolahappoja. Niistäkin on ollut apua. Luultavasti näiden ansiosta turvotus on kaikonnut ja vatsa toimii paremmin, vaikka eipä sen toiminnassa ole ollut kovin isoja ongelmia aikaisemminkaan.

Yhteistyössä