Höpsö kissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Miun höpsö kissa makaili miehen kenkien päällä etutassut kenkien sisälle työnnettynä. :D
Millaisia höpsöjä tapoja teidän kissoilla tai koirilla on?
Poikakissa myös leikkii veskipaperilla ja hilaa palasia jopa hiekkalaatikkoonkin.
Aina kun kastelen kukkia,on myös kisun saatava samaa vettä,joko lautaselta tai mieluiten suoraan kastelukannusta. :D
Vessaan mennessä tyttökissa haluaa mukaan,ellei pääse,istuu molemmat kissat ovella naukumassa ja raapimassa ovea.
Poikakissa on ateisti,raamattu pitää useesti puottaa alas kirjahyllystä,muut kirjat saa olla rauhassa.:D :laugh:

Meil kissa saa olla vapaasti sisällä/ulkona. Eilen lähdin lenkille mukanani tuplat + reilu 3v omien nuken rattaidensa kanssa.. no kävelimme tuonne 0.5km päähän ja kissa tuli koko matkan perässä naukuen surkeasti. Kun käännyimme takasin se kävi makaamaan jokaiseen varjopaikkaan minkä löysi, odotti et me menimme jonku matkaa eteenpäin ja naukumisen kans juoksi perään :D

[QUOTE="Kaisa";24064468]Meil kissa saa olla vapaasti sisällä/ulkona. Eilen lähdin lenkille mukanani tuplat + reilu 3v omien nuken rattaidensa kanssa.. no kävelimme tuonne 0.5km päähän ja kissa tuli koko matkan perässä naukuen surkeasti. Kun käännyimme takasin se kävi makaamaan jokaiseen varjopaikkaan minkä löysi, odotti et me menimme jonku matkaa eteenpäin ja naukumisen kans juoksi perään :D[/QUOTE]
Ihana kissa :D halusi teidän kanssa lenkille. :)

Mun kissa tekee noita samoja juttuja. Jostain syystä just mun kengät on sen intohimo. Se makailee yleensä niitten päällä ja tunkee tassunsa kenkien sisälle. Vessaan ja kylppäriin sen on pakko päästä mukaan, jollen päästä, se istuu oven takana, huutaa ja raapii ovea.
Yks lempipaikoista on myös makaaminen oviaukoissa. Ja kun joku kävelee ohi, kissa läppäisee tassullaan (ilman kynsiä) ohikulkevaa jaloille. Ja jos kissa sattuu makaamaan suljetun oven takana, niin oven auetessa se ei siirry syrjään, vaan raahautuu oven mukana lattiaa pitkin.

Ja silloin vielä kun mulla oli vanha puhelin, tuon pakkomielteenä suorastaan oli käydä se tiputtamassa mun yöpöydältä alas. Kaikki muut sai olla rauhassa paikallaan, mutta mun kännykkä. Se piti saada huiskastua tassuilla alas. Nykyinen puhelin saa onneksi olla rauhassa.

Meidän kissa ottaa jonkun lelun suuhun, laittaa sen kenkään ja ''unohtaa'' sen sinne. Hetken kuluttua se kisutyttönen kävelee kengän ohi ja ''löytää'' lelun :D Voi sitä riemua! :D

Juu,meillä myös kissat jää makailemaan oviaukkoihin,miun yöpöydällä ei saa olla yhtään tavaraa,
muuten kaikki lentää lattialle,herran kun pitää päästä makailemaan emännän yöpäydälle yöllä.:)
Hassuja tapoja monella kisulla.

Pihalla kerron kissoille, että talon alle ei sitten saa mennä (ovat siis kiinni, mutta kuitenkin tavallaan itsekseen). Parina kertana menivät, ja kun menin viereen ja sanoin, että nyt pois sieltä talon alta, niin tulevat heti pois :D, ja 99,9% :sesti eivät enää sinne talon alle mene vaikka viettävät tunteja pihalla :D. Mökillä saavat mennä vapaasti talojenkin alle, mutta kotona ei voi päästää kun ovat narussa, ja pelkään että naru sotkeutuu johonkin ja käy huonosti. Mutta hassuja kun tottelevat :)

Toinen juttu on, että sanon ettei sänkyä saa raapia, niin eivät raavi. Sohvan selkämystä saavat kun on niin pjaska sohva (vielä), mutta sänky kun on uusi, niin siihen ei saa terotta kynsiä. Uskovat :D. Söpöt!

Molemmat kissat ovat toisinaan kuin koirat, seuraavat ulkona vieressä.
Toinen kissa on seurana, kun teen puutarhatöitä. Samainen kissa osaa heittää ilosta kuperkeikan.
Toinen kissa on työnjohtaja, istuu kivellä ja vahtii puutarhatöiden tekemistä.
Molemmat kissat ovat kuin mangusteja, kun tavoittelevat silittävää kättä.
Kissat hoitavat myös erinomaisesti jyrsijät pois.
Ja maalla asutaan, siksi kissat ovat puutarhatöissäkin, joten en kaipaa moraalisaarnaa kissan kiinni pitämisestä.

Meidän kissa ottaa jonkun lelun suuhun, laittaa sen kenkään ja ''unohtaa'' sen sinne. Hetken kuluttua se kisutyttönen kävelee kengän ohi ja ''löytää'' lelun :D Voi sitä riemua! :D
Joskus sattuu meijänkin kisut tekemään.:) monesti on mies sitten laittanut kenkää jalkaansa ja ihmetelly jotain pehmeetä ylimäärästä kengässä. :D tai leluja löytyy raksukupista. :D

Meil tuo kissa tulee keittiön ikkunan taakse rapsuttelemaan ku haluaa sisälle. Jos yöllä haluaa sisälle ni kiertää taloa ympäri ja käy ikkunalaudoilla kattomassa sattusko joku olemaan hereillä ja päästämään sisälle. Monta kertaa talvella säikähin sitä paukahusta ku kissa hyppäst peltiselle ikkunalaudalle. Meidän makkarissa sääskisuojan alaosa on osittain irti, mä yks yö heräsin siihen ku kissa tuli siitä sisälle :D

Kenguru,hyvin olet kissat kouluttanut tottelemaan. :)
Meijän kissat on niin jääräpäitä,että uskovat jos huvittaa.

[QUOTE="vieras";24064526]Molemmat kissat ovat toisinaan kuin koirat, seuraavat ulkona vieressä.
Toinen kissa on seurana, kun teen puutarhatöitä. Samainen kissa osaa heittää ilosta kuperkeikan.
Toinen kissa on työnjohtaja, istuu kivellä ja vahtii puutarhatöiden tekemistä.
Molemmat kissat ovat kuin mangusteja, kun tavoittelevat silittävää kättä.
Kissat hoitavat myös erinomaisesti jyrsijät pois.
Ja maalla asutaan, siksi kissat ovat puutarhatöissäkin, joten en kaipaa moraalisaarnaa kissan kiinni pitämisestä.[/QUOTE]
:D Ihania

Kenguru,hyvin olet kissat kouluttanut tottelemaan. :)
Meijän kissat on niin jääräpäitä,että uskovat jos huvittaa.

Ragdolleja pitäs voida vähän kouluttaakin :confused:, mutta aika perus kissoja taitavat muuten kuitenkin olla. Kutsusta tulevat lähes aina, ja seuraavat perässä kuin koirat, eli tosi seurallisia kyllä ovat, mutta niin on muutama mun "tuntema" maatiaiskissakin, että mene ja tiedä.

Mutta nuo kaksi asiaa hämmentää kuitenkin, kun siis nyt puoli vuotta ovat jo noudattaneet näitä "raapimis" ja "talon alle meno sääntöjä", siitä asti siis kun olen nistä sanonut, ja kumpikin tottelee :D.

Kiva lukea muidenkin juttuja, kissat kun on niin paljon enemmän mitä luulis kun päältä päin katsoo :D

Ragdolleja pitäs voida vähän kouluttaakin :confused:, mutta aika perus kissoja taitavat muuten kuitenkin olla. Kutsusta tulevat lähes aina, ja seuraavat perässä kuin koirat, eli tosi seurallisia kyllä ovat, mutta niin on muutama mun "tuntema" maatiaiskissakin, että mene ja tiedä.

Mutta nuo kaksi asiaa hämmentää kuitenkin, kun siis nyt puoli vuotta ovat jo noudattaneet näitä "raapimis" ja "talon alle meno sääntöjä", siitä asti siis kun olen nistä sanonut, ja kumpikin tottelee :D.

Kiva lukea muidenkin juttuja, kissat kun on niin paljon enemmän mitä luulis kun päältä päin katsoo :D
Oi ihania nuo Ragdoll kissat :)
Meillä on 2 maatiasta.
Kyllä nuissa kissoissa on eroja ja persoonia. :)
Meillä tuo poika herättää miut istumalla yöpöydällä,naukuu,ottaa vähän aikaa,sitten koskettaa käpällä minnuu olkapäästä,jos en herää,niin sitten läppästään kunnolla ja vähän kynsiäkin esillä.
Parhaat ja kauniimmat kukat pitää syödä.
Tiskialtaalle tulee katsomaan kun tiskataan ja katsoo veden pyörimistä. :)
Seurallisia nuo kisut on,aina pitää olla siellä missä ihmisetkin,mutta syliin ei tykkää tulla kumpikaan.Muuten tulevat viereen rapsuteltavaksi.

Viimeksi muokattu:
Meidän kissaneiti käyttäytyy koiramaisesti eli juoksee vastaan kun tullaan kotiin ja hyppää syliin, juoksee myös meidän autoa vastaan, tunnistaa sen äänestä. Lenkillä toki aina mukanamme ja paikallisen baarin terassilla ollaan aina koko perhe , kisu myös, neiti istuu meidän kanssa jätskillä. Kyläänkin kissa tulee mukanamme. Kissamme myös saunoo ja nukkuu kanssamme ja kulkee ikkunasta sisään ja ulos ja koputtaa ikkunaan takatassullaan hauskasti potkien taakseppäin kun haluu sisälle. Kova puskemaan ja viihtyy sylissä erittäin hyvin.Lenkillä jos jää meistä hiukankin niin naukuu kovasti peräämme ja istuu mielellään lapsen rattaissa, useinkin lapsi kävelee ja työntää kissaa rattaissaan. Kissa on meille erittäin rakas ja tärkeä perheenjäsen. :)

muumimamma,ompa teillä ihana kisuli. =)
Meillekin nuo 2 kissaa on rakkaita ja tärkeitä perheenjäseniä.
Meilläkin on aika seurallisia kissoja,mutta jostain syystä eivät tule syliin,vaikka tulevat viereen siliteltäväksi ja rapsuteltavaksi.

Meille aiheuttaa suurta ihmetystä se kun aina kun minä aivastan niin kissa alkaa "mäkättää" ja katsoo silmiin. Se ei tee sitä kenenkään muun aivastaessa. Selvennän vielä, että en siis aivasta kissaa päin tms. vaan se vastaa aivastuksiini vaikka toiselta puolelta asuntoa. :confused:

Yhteistyössä