Höpötelläänkö hetki? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä istun kahvi kupposen edessä kun olen pessyt nyt pyykit ja tiskikonekin on päällä. Imuroin ja siivoilin muutenkin. Käytiin poikaan kanssa vielä uudelleen lenkillä (kävin aamulla yksin)
Ja nyt hän nukkuu :) Kelaan pitäs tarkistushakemus viedä mut en pääse sinne ennen kolmea..

Mitäs te muut?

Poika päikkäreillä. Aamulla käytiin mun työpaikalla täyttämässä syksylle osittainen hoitovapaahakemus ja lisäksi pitämättömistä lomapäivistä säästövapaahakemus.

Nälkä alkaa olla, pitäis vissiin jotain laittaa suuhunkin...

Meillä mentiin päikkäreille jo 11.30 ja nuorempi 12.00.. Nukkuvat vieläkin. Pannullisen kahvia kerennyt jo ryystää ja odottelen jospa ne kohta heräilis, pääsis touhuilemaan jo jotakin. Toivottavasti ei ilta mene taas hulinaks kun näin pitkät päikkärit maistuu :)
Mut pitäähän noiden välillä antaa nukkuakkin sen verran kun nukuttaa.

Höpötellään vaan....mä olen ommellu paidan ja bermudat, kuvasin ja päivitin blogin, sitten otin äsken kuvan ne päällä ja laitoin blogiin....kohta alkaa porukka valumaan kotiin koulusta ja sitten koirien kanssa lenkille ja sitten ruokaa uuniin...

Meillä on eilinen ja tää päivä menny aika samalla tavalla; mie meen aamulla työharjotteluun, mies jää lapsien kans kotiin. Mies vie kuopuksen hoitoon ja tekee esikon kans kotona ruuat jne. Mie pääsin yheltä harjottelusta, mies meni kahdeks töihin, iltavuoroon. Tässä nyt esikon kans hetki vielä katellaan ja lähetään kuopuksen hakuun. Sit ollaan vaan, mie koitan siivoilla yms. ja sit hoidan lasten iltahommat ja nukutan. Ite istua möllötän ja mies palailee klo 22 ja sitten kohta pitääkin mennä jo nukkuu että jaksaa aamulla nousta.

Esikoinen on kipeenä, tänä aamuna oli tasan 40 kuumetta ku heräs..Yskivät kumpikin laps, itellä välillä nenä tukossa ja kurkku vähän karhean olonen ja mies valitti kurkkuaan kans..Ollaan ihan sairasta porukkaa : /

Minä tässä juon kahvia. Pitäisi varmaan jotain syödäkin, ennen kuin lähden töihin. Lapset pelailee tuolla muumi-peliä. Mitään en ole saanut tänään aikaan. Polkupyörät kaivettiin varastosta esiin, mutta kypäriä en löytänyt, yllättäen tuolta miehen rojujen keskeltä. Lestatkin olisi pitänyt nostaa, saa mies sitten tehdä sen.

Me käytiin aamulla rattaiden ja koiran kanssa lenkillä :) tuli hyvä mieli. Nyt olen leikellet vaippojen kankaita, josko sitä sais illalla laitettua miehen, lapsen ja koiran lenkille nii ehtis itse ompelemaan. Kohta pitäs varmaan ruoantekoaikaa odotellessa mennä hakkaamaan pihasta jäätä pois, ettei oo niin liukasta. Tohon asfaltille kun ne jäät silppuaa ja levittää, niin sulaa nopeeta :D

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23516979:
Lestatkin olisi pitänyt nostaa, saa mies sitten tehdä sen.

Suomennatko? En ihan ymmärtänyt.

Kananmunakastike hautuu nyt hellalla, kaveriksi eilistä pottumuusia. Postissa tuli uus 2+ ja lisäksi pitäis Cellbesin paketti hakea.

Siis tosi kaukaa haettu aasinsilta... Riikkari on auton äänitorvi, töötistä kai monet puhuvat. :)

Olen vain useamman kerran todennut, että Kainuun murteesta ainakin riikkari ja lönttä ovat sellaiset sanat, joita muut ei ymmärrä.

Yhteistyössä