Hopeashampoon käyttäjät!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ostin vasta Four Reasons -hopeashampoon ja pohdiskelen kuinka monessa pesussa keltasuus taittuu hiuksista ja kuinka kauan ainetta uskaltaa pitää päässä?

Ei taida olla kyllä tuo hankkimani tökötti mistään voimakkaimmasta päästä, muutaman kerran oon pessy eikä ihan hirveesti oo vaikutusta..

Tralalaikka
Kyllä sitä uskaltaa pitää ihan sen ajan, kuin putelin kyljessä sanotaan.
Itse pidän shampoota päässä yleensä sen ajan, mitä hiusten ja päänahan pesu kestää (n. 1 minuutti) ja hoitoainetta vähän pidempään, noin 2-3 minuuttia.
Vaikutuksen huomasi kyllä jo ekan pesukerran jälkeen.
Mutta jos sulla on hiukset päässeet oikein kunnolla kellastumaan, niin pelkkä shampoo ei välttämättä riitä neutraloimaan keltaisuutta... Eli vois olla paikallaan käydä ottamassa kampaajalla esim. joku tuhkainen sävy hiuksiin.

"a.p"
no tästä ei oo montaa viikkoa kun värjäsin kylmällä sävyllä ja nyt jo kellertää. Ja siis näin käy aina. Nyt ekaa kertaa tuo hopeashampoo käytössä. Jossain oli et vaikka putelissa lukis max 5 min päässä niin jotkut saattaa pitää puolikin tuntia..

Tralalaikka
No joo, kyllähän sitä tietenkin voi pitää vaikka sen puoli tuntia, mutta ei se määräänsä enempää vaikuta kuitenkaan, eli sikäli ois turhaa pitää sitä tököttiä päässään kovasti yli ilmoitetun ajan...

Minkälaisella vedellä peset hiukset? Kaivovesi saattaa ainakin aiheuttaa keltaisuutta, samoin se jos putkissa on kuparia.

Kannattaa tuon shampoon lisäks hankkia myös hopeahoitoaine.
Itsellä on käytössä semmonen merkki kuin Disp, johon olen ollut oikein tyytyväinen. Samoin esimerkiksi L'Oréalin hopeashampoo on aika tehokas.

"xXx"
Täällä testattu Bonacuren ja Lorealin hopeashampoot ja kumpikin hyviä. Jo ensimmäisen pesun jälkeen huomaa eron. En anna vaikuttaa yhtään enempää kuin pesu kestää, ihan normipesu siis. Mulla tosin luonnonvaalea tukka. En käytä päivittäin, ehkä joka toinen päivä. On aika kovaa tavaraa mun päänahalle, niin joka toinen kerta pesen hellävaraisemmalla shampoolla. Hoitoaine mulla ohan normaalia kauppatavaraa, ei mitään hopeaa.

"kampaaja"
Ei oo kokemusta just tuosta kyseisestä tuotteesta, mutta kyllä sitä uskaltaa pitää. Jossain ihan huokoisissa vaalennetuissa hiuksissa se saattaa värjätä hiukset selvemmin harmaiksi, mutta sekin ongelma kyllä poistuu nopeasti pesuissa. Sun täytyy kokeilla miten se vaikuttaa sulla ja miten usein tarvitset sitä. Se keltaisuus valitettavasti usein puskee läpi vaaleassa hiuksessa, vaikka se olisi tosiaan pari viikkoa sitten värjätty tuhkavärillä.

Itse laitan kampaamossa joskus jopa tuhkavärin päälle sekä hopeashampoon että hoitoaineen eikä silti tule liian tuhkanen.

Yhteistyössä