hopea shampoo

"vieras"
Mulla on tällä hetkellä käytössä Bonacuren hopeashampoo ja tykkään kyllä. On tosin suht tujua, eli jatkuvassa käytössä voi kuivattaa tukkaa ja lisäksi on sen verran voimakas että se sinisyys saattaa napata hiukseen turhankin paljon. Mulle niin ei tosin ole käynyt, vaikka onkin ihan valkoinen tukka ja melkoisen huokoinen vaalennuksen jäljiltä, mutta kampaaja varoitteli että niinkin voi käydä tämmöisen tukan kanssa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22101131]Mulla on tällä hetkellä käytössä Bonacuren hopeashampoo ja tykkään kyllä. On tosin suht tujua, eli jatkuvassa käytössä voi kuivattaa tukkaa ja lisäksi on sen verran voimakas että se sinisyys saattaa napata hiukseen turhankin paljon. Mulle niin ei tosin ole käynyt, vaikka onkin ihan valkoinen tukka ja melkoisen huokoinen vaalennuksen jäljiltä, mutta kampaaja varoitteli että niinkin voi käydä tämmöisen tukan kanssa.[/QUOTE]
Unohtui sanoa että kyseessä on kampaamotuote ja hinta on muistaakseni alle kympin.
 
123
Älä ainakaa osta Swartzkopfin, siitä tulee (ainakin mulle) ihan harmaat hiukset. Tietenki jos harmaata haluat, nii sittehän se on hyvä:D
Itellä ois kans hyvä hopeeshampoo etsinnöissä, tai joku shampoo mikä VAALENTAA hiuksia, ei harmaannuta!
 
"vieras"
Älä ainakaa osta Swartzkopfin, siitä tulee (ainakin mulle) ihan harmaat hiukset. Tietenki jos harmaata haluat, nii sittehän se on hyvä:D
Itellä ois kans hyvä hopeeshampoo etsinnöissä, tai joku shampoo mikä VAALENTAA hiuksia, ei harmaannuta!
Toi Bonacuren, mistä aiemmin kirjoitin, on nimenomaan swartzkopfin. :D Mun tukkaa ei siis ole harmaannuttanut, vaan tuonut semmoisen kivan kylmän sävyn siihen ja poistanut tehokkaasti keltaisuutta. Mutta tosiaan mun kampaajakin sanoi, että toi on aika tujua ja voi napata kiinni turhankin hyvin eli nimenomaan tehdä tukasta harmaan/sinisen. Mulle ollut kuitenkin ihan passeli! Tosin mun tukka onkin TODELLA vaalea ja nimenomaan tuhkanvaalea, eli sellainen kylmä sävy on se mitä tavoittelen. :)
 
123
[QUOTE="vieras";22101246]Toi Bonacuren, mistä aiemmin kirjoitin, on nimenomaan swartzkopfin. :D Mun tukkaa ei siis ole harmaannuttanut, vaan tuonut semmoisen kivan kylmän sävyn siihen ja poistanut tehokkaasti keltaisuutta. Mutta tosiaan mun kampaajakin sanoi, että toi on aika tujua ja voi napata kiinni turhankin hyvin eli nimenomaan tehdä tukasta harmaan/sinisen. Mulle ollut kuitenkin ihan passeli! Tosin mun tukka onkin TODELLA vaalea ja nimenomaan tuhkanvaalea, eli sellainen kylmä sävy on se mitä tavoittelen. :)[/QUOTE]

Aa, okei :D Mullaki miltei valkoset hiukset (latvoista vielä vähän eriväriset, nyyh. En vaa oo viel saanu aikaa värjäystä, ja en viittikää heti tappaa hiuksia sil kamalal blondauksen määräl)
ja se shampoo saa mun hiukset iha hirveen näkösiks :D
 
Mimoosa harmaana
Tietääkseni marketeista ei edes saa hopeashampoita, vaan ovat poikkeuksetta kampaamo/nettikauppakamaa. Bonacurea kehun itsekin, vaikka tällä hetkellä käytössä ihan muu merkki, jota ei Suomesta ainakaan toistaiseksi saa.
 
Eipä taida tosiaan noita olla markettiversioissa, mut joku www champion tai joku vastaava on hyvä eikä ainakaan mun hiuksille liian kuivattava :) Eikä ollut edes kallis, oisko ollut joku 15€ shampoo ja hoitoaine paketti :)
 
teemmai
Itselläni on vaalean ruskeat hiukset jotka ovat taas ruvenneet kellertämään, niin mietin että auttaako hopea shamppoo poistamaan keltasuutta vaalean ruskeista hiuksista?
 

Yhteistyössä