K
"kerttu"
Vieras
Ihme tuomitsijoita aina jos joku on raskaana ja/tai 1 lapsen kanssa kotona ja viemässä samalla toista lasta hoitoon vaikka on itse kotona! Mitä sitte! aina joku sanoo ettei jaksa/viitti hoitaa omaa lastansa kotona niin viedään muka turhaan hoitoon hoohhhoijjaa sanon minä! olen ollu raskaana,ja mun 3 vuotias osan ajasta mun kans kotona. Mieluummin vien kuule hoitoon päiväksi HYVILLÄ VITUN MIELIN kyllä,hauskempaa lapsella siellä hoidossa osan päivästä on muiden lasten kanssa kun istua kotona äitensä kanssa 24/7! ei vilkas poika jaksa kotona äiten kanssa roikkua!!! eikä se oo hyväkskään! totean vaan että kyllä mä jaksan lastani kotona hoitaa,mutta katson parhaaksi viedä hoitoon päiväksi kun sellaista on tarjolla,lapsi siellä viihtyy hyvin ja on onnellinen kun saa leikkiä kavereidensa kanssa eikä hänestä tuu mikää luuseri mammanpoika joku tarvii äitiä joka ikiseen asiaan ja seuraksi vielä 30v. että näin
mulla ei ainakaa oo huono omatunto, hoitoon laittamisesta miks pitäisi? ihme porukkaa,ihme mielipiteitä. Ja sitäpaitsi se on mun asia koska ja miksi laitan päiväkotiin lapseni,ei kenenkään muun.ihan kun ois jotenki täydellistä olla kotona joka sekunti lasten kanssa,eihän niistä ikinä kasva itsenäisiä tasapainosia aikuisia jos tollain ajatellaa.Meillä ollaa ainaki onnellisia ja tyytyväisiä elämään ,muut ruikuttakoon mitä ruikuttaa.