Homoudesta noussut kohu ihmetyttää, aikamme homoja listattuna, yllättääkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
Olleita ja olemassa olevia ministereitä saksassa ulkoministeri, Islannissa pääministeri, Ruotsissa ympäristöministeri, Briteissä ministeri ja EU-komissaari, Italian ympäristöministeri ja kaikki aatelkaas homoja.

On "suuria miehiä" ollut eri maissa homoja jo ties kuinka pitkään aina Englannin kuningas Edvardista ja Julius Cesarista lähtien. Meilläkin on homoja politiikassa ja sotasankareina, jääkäriliikkeen perustaja oli homo, Mannerheim oli kaappihomo ja se kuuluisa homopiirrustuksia kyhäilevä Tom of Finland on sotaveteraani.

Tove Jansson, muumien piirtäjä, oli lesbo ja linnan juhlissa puolisonsa kanssa jo monen monta vuotta aikasemmin sen suuremmitta kohuja kuin tämän vuoden homokohut.

Mulle nyt se on ainakin ihan sama kuka on homo kuka lesbo ja kuka hetero!

Ja ihan loppuun vaan että nyt sitten haaviston kannattajat äänestämään KAIKKI, kotio ei jäädä

Samaa mieltä minäkin. Yleisesti ajatus muiden ihmisten seksielämästä on mun mielestä aika ällöttävä, joten mulle on aivan se ja sama ketä panee, kunhan se tehdään yhteisymmärryksessä. Pääasia, että rakkautta riittää tässä maailmassa :)

[QUOTE="moi";25502180]Olleita ja olemassa olevia ministereitä saksassa ulkoministeri, Islannissa pääministeri, Ruotsissa ympäristöministeri, Briteissä ministeri ja EU-komissaari, Italian ympäristöministeri ja kaikki aatelkaas homoja.

On "suuria miehiä" ollut eri maissa homoja jo ties kuinka pitkään aina Englannin kuningas Edvardista ja Julius Cesarista lähtien. Meilläkin on homoja politiikassa ja sotasankareina, jääkäriliikkeen perustaja oli homo, Mannerheim oli kaappihomo ja se kuuluisa homopiirrustuksia kyhäilevä Tom of Finland on sotaveteraani.

Tove Jansson, muumien piirtäjä, oli lesbo ja linnan juhlissa puolisonsa kanssa jo monen monta vuotta aikasemmin sen suuremmitta kohuja kuin tämän vuoden homokohut.

Mulle nyt se on ainakin ihan sama kuka on homo kuka lesbo ja kuka hetero!

Ja ihan loppuun vaan että nyt sitten haaviston kannattajat äänestämään KAIKKI, kotio ei jäädä[/QUOTE]

Homouden nostavat esille enimmäkseen Haaviston kannattajat, kun monelle se on se syy äänestää häntä. Ollaan katsos niin suvaitsevaisia että....

Mulla on aivan sama sille. Mun syyt äänestää Niinistöä on ihan pelkästään pätevyydessä. Haavistolta puuttuu pätevyys. Se, että hän on homo, ei ole meriitti ja syy päästä presidentiksi.

Ja otin aiheen ihan esille kun moni on sitä mieltä ettei homoa pressaksi, itse en kyllä huutelisi että homo pressaksi koska henkilöä äänestän ja kyllä puoluekin on juuri oikea.

ei kai homoudessa sinällään mitään vikaa meidän "sivistyneiden" ihmisten mielestä olekaan, mutta presidenttinä homoseksuaalinen ihminen ei ehkä pystyisi hoitamaan suhteita sellaisten maiden kanssa joissa homoseksuaalisuutta pidetään rikoksena tai muuten kiellettynä, näitäkin maita nimittäin löytyy ja käsittääkseni presidentin tärkein tehtävä on nimenomaan hoitaa niitä suhteita ulkomaihin.

Niin, onhan Niinistökin aikamoinen kehdonryöstäjä jos ajatellaan hänen ja Jennin liittoa. Jenni-raukkakin nuori nainen ja niin tätimäinen Saulin myötä.. eilen katselin hänen olemustaan vaalinvalvojaisissa..

[QUOTE="vieras";25502596]Homouden nostavat esille enimmäkseen Haaviston kannattajat, kun monelle se on se syy äänestää häntä. Ollaan katsos niin suvaitsevaisia että....

Mulla on aivan sama sille. Mun syyt äänestää Niinistöä on ihan pelkästään pätevyydessä. Haavistolta puuttuu pätevyys. Se, että hän on homo, ei ole meriitti ja syy päästä presidentiksi.[/QUOTE]

Höpöhöpö! Kyllä tuo homous nousee homofobistien jutuissa esiin! Äänestän Haavistoa, huolimatta siitä, että on homo!
Perusteles miten Haavistolta puuttuu pätevyys? Ja miksi se Niinistöllä vain olisi?

sanopa yksikin julkihomo joka aikoo äänestää Niinistöä, ei taida löytyä vai mitä? Ja sitten vielä sanotaan ettei homoudella pitäisi olla mitään merkitystä... joka ikinen homo äänestää tasan tarkkaan Haavistoa ja vain siksi että sekin on homo ja piste.

[QUOTE="meriska";25502774]No onhan homoja mutta ei niitä ole pakko kaikkien hyväksyä:([/QUOTE]
Mun mielestä jokainen ihminen pitää hyväksyä, kaikkia tekoja ei. "Homostelu" ei vahingoita ketään siten että siitä pitäisi olla suureen ääneen huolissaan ja kammoksua.

Tämä on niin totta!!!

Jotenkin alkaa jo tulla korvista tämä taiteilijoiden ja boheemien ihmisten suvaitsevaisuus suitsutus. Ei ihan oikeasti ketään kiinnosta Haaviston homous!!! Ihan oikeasti ei kiinnosta, vaikka siitä kuinka yritetään tehdä joku tabu ( siis yritetään tehdä)

Pressaa tässä ollaan äänestämässä ja nyt tehdään numero jostakin mitättömästä asiasta!!!

Jotenkin alkaa jo tulla korvista tämä taiteilijoiden ja boheemien ihmisten suvaitsevaisuus suitsutus. Ei ihan oikeasti ketään kiinnosta Haaviston homous!!! Ihan oikeasti ei kiinnosta, vaikka siitä kuinka yritetään tehdä joku tabu ( siis yritetään tehdä)

Pressaa tässä ollaan äänestämässä ja nyt tehdään numero jostakin mitättömästä asiasta!!!

No älä nyt siihen synnytä sentäs. Rauhoitu. Kukaan muu siitä homoudesta keuhkoa, kuin Haaviston vastustajat.

[QUOTE="vieras";25505978]No älä nyt siihen synnytä sentäs. Rauhoitu. Kukaan muu siitä homoudesta keuhkoa, kuin Haaviston vastustajat.[/QUOTE]

eikä keuhkoa kuin ne kannattajat. Enkä minä ketään ainakaan vastusta.

Yhteistyössä