"Homoseksuaalisuus on vaurio aivoissa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se, että lasten sallitaan leikkauttaa itseään ja hormoonihoidattaa itseään teini-iässä ja aikuiset lääkärit suostuvat tähän.
Homoseksuaalisuus on nykyään trendikästä ja se riittää syyksi alkaa homokseksuaaliksi. Mediakasvatus tulisi tarpeeseen, lapset ovat näköjään turhan alttiita internetin vaikutteille.
Tiedäkä, onko ihmisille annettu vaihtoehtoja asian suhteen? Saitko Itse valita sukupuolisiuntautumisesi?

Ok, onko vaurio tapahtinut ennen syntymää, sunnytyksessä vai suntymän jälkeen
Missä aivojen osassa vaurio ilmenee?
Ymmärrän, että on outoa lukea tällaista tekstiä ei todellakaan homofobiselta ihmiseltä.

Lapsia on kuitenkin suojeltava, sekä tulee huolehtia, että oikeiden homoseksuaalien ja transsujen oikeudet eivät heikkene näiden typerien trendien vuoksi.

Tiedäkä, onko ihmisille annettu vaihtoehtoja asian suhteen? Saitko Itse valita sukupuolisiuntautumisesi?
Ei nyt ole tästä kyse.

Tuskin hyväksyt sitäkään, että kissoja tungetaan mikroon tai että on ok lapsten keskenään leikkiä kuristusleikkejä yms. koska netissä se on trendikästä.
Trendihuttu aivan kuten nämä sukupuoliidentiteettihumpatkin ja homoseksuaalisuuden trendaaminen.

Ei nyt ole tästä kyse.

Tuskin hyväksyt sitäkään, että kissoja tungetaan mikroon tai että on ok lapsten keskenään leikkiä kuristusleikkejä yms. koska netissä se on trendikästä.
Trendihuttu aivan kuten nämä sukupuoliidentiteettihumpatkin ja homoseksuaalisuuden trendaaminen.
Jos homous on aivovaurio niin silloin homolle ei annettu vaihtoehtoa asian suhteen.

Lesbokaverini on sitä mieltä että mitään kolmansia sukupuolia ei ole olemassakaan. Vaikka ei itekään nuorena halunnut mm tissejä ym. Ei todellakaan hyväksy esiteinien ja teinien hormonihoitoja ym. Mitä näihin transprosesseihin liittyy. Moni transihminenkin on kritisoinut sitä uutta ilmoitustapaa jossa muutkin kuin diagnoosin saaneet voi rekisteröidä itsensä toiseen sukupuoleen.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun on pakko poistua. Tämän palstan myrkyllisyys saa minut pian itkemään. Omalla kohdallani voin vielä ottaa huumorilla, jos joku sanoo, että olen sairas, koska olen homo, mutta voin vain kuvitella mitä se tekee jollekulle nuorelle, joka pohtii omaa seksuaali-identiteettiään.
Varoitan lähes päivittäin ettei tämä palsta sovi kuin vinksahtaneille.
Ydinpoppoo pitää huolen palstan kurjuustasosta ja kurjuusIndeksiköyrä pysyy taatun tasaisesti korkealla. Yhden vakiokirjoittajan muutaman päivän palstalta poissaolo ei heilauta tilastokäppyrää laskusuuntaan. Lispetti huhkii poissaoloajan kaksin verroin.
Täällä pärjää vain hurtilla huumorilla.
Minusta on hauska nokitella persujen ruotsinkielikammolla.
Karmanlaki toimii. Joka tölvii seksuaalivähemmistöjä joutuu myöhemmin perumaan puheensa monin verroin.
Anteeksipyyntöä näiltä tolloilta ei ikinä heru.

• Haha
Ydinpoppoo pitää huolen palstan kurjuustasosta ja kurjuusIndeksiköyrä pysyy taatun tasaisesti korkealla. Yhden vakiokirjoittajan muutaman päivän palstalta poissaolo ei heilauta tilastokäppyrää laskusuuntaan. Lispetti huhkii poissaoloajan kaksin verroin.
Karmanlaki toimii. Joka tölvii seksuaalivähemmistöjä joutuu myöhemmin perumaan puheensa monin verroin.
Arvaa vaan käykö voimille tää Echon tuuraaminen!!!😰

En kyllä ikinä häntä korvaa, enkä onnistu edes tuuraamaan muutamaa päivää.

@Echo please tule takaisin!
Lupaan haukkua enemmän Venäjää!!!!
😁

Ilmankos sä viihdyt täällä. :)

• Haha
Jos homous on aivovaurio niin silloin homolle ei annettu vaihtoehtoa asian suhteen.
Aivovaurio siinä missä muukin hölmöjä apinoiva käytös mikä on inttärnetistä opittua ja siitä on tehty trendi.

Ilmankos sä viihdyt täällä. :)
Tämä on totta. Rakas Alepan tätimme valittaa joka ketjussa miten kamalaa täällä on, monesti jopa suorastaan iloitsee kun pääsee pois täältä. 😂

Ja seuraavana päivänä taas sama virsi.😂

Tuo on niin totta. Netistä luetaan viisi minuuttia hölynpölyä ja luullaan olevansa experttiä asiassa.
Tohtorit yliopistoista eivät tiedä paskaakaan.
Tohtorit ovat opetettuja. Itseoppineet ovat oppineita.🤔
Tällä ed. main. on kyllä ihan paikkansa merkityksineen, mutta ei mennä nyt siihen.

Kun näitä teinejä ja nuoria aikuisia pyörii ympärillä jalkapallojoukkueittain ja laajoine kaveripiireineen niin minulla on näkemystä ja tietoa eräistä asiasta. Ihan ilman, että kuuntelen yhtään yliopiston tohtoria. 🤗

Mode saisi heiluttaa ahkerammin luudanvarttaan.
Moni mt-alan ammattilainen kirjoittaisi täällä mielellään, jos palstan ydinporukka olisi edes hieman joustavampi.
Ei kannata tuppautua viisastelemaan, jos ei tiedä asioista hölkäsen pöläystä.
Hörhöilyn vielä ymmärrän, mutta ilkeilyä en.
Mitä sinä canceloisit täältä?

Tohtorit ovat opetettuja. Itseoppineet ovat oppineita.
Tällä ed. main. on kyllä ihan paikkansa merkityksineen, mutta ei mennä nyt siihen.

Kun näitä teinejä ja nuoria aikuisia pyörii ympärillä jalkapallojoukkueittain ja laajoine kaveripiireineen niin minulla on näkemystä ja tietoa eräistä asiasta. Ihan ilman, että kuuntelen yhtään yliopiston tohtoria.
Näinhän se on Opetamme niinkuin meidät on opetettu tai miten olemme itse oppineet.

Huuhaa-Lispetti teinien opastajana.
Tekisi mieli huutaa Apuva kuin aikoinaan PPP sketsihahmossaan.
Toivottavasti kyseisen porukan nuorilla on tervepäiset vanhemmat ja sukulaiset.

Huuhaa-Lispetti teinien opastajana.
Tekisi mieli huutaa Apuva kuin aikoinaan PPP sketsihahmossaan.
Toivottavasti kyseisen porukan nuorilla on tervepäiset vanhemmat ja sukulaiset.
Millä tavoin olen huono opastamaan teinejä?

Yhteistyössä