Homoseksuaaleilta huostaanotetaan lapset Venäjällä - Mitä mieltä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28952294]Olet todella sairas, taidat itse olla homo kun niin kovasti jahkaat ryppyreikien puolesta :D[/QUOTE]

Heh. Ihan hetero olen.

Onneksi olen mieleltäni vakaampi kuin sinä.

[QUOTE="vieras";28952270]No vastataanpa näin yleisesti että tuottaa enemmän veroja valtiolle. Tekee lapsia ja lapset rakentaa, tuottaa ja kuluttaa...[/QUOTE]

Ja pöh. Jos et ole huomannut, että homoillakin on lapsia. Toisekseen sekä lapsettomat heterot että homot tuottavat ja kuluttavat tälläkin hetkellä.

Eli ihan yhtä tuottavia tai tuottamattomia ollaan seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.

Ja pöh. Jos et ole huomannut, että homoillakin on lapsia. Toisekseen sekä lapsettomat heterot että homot tuottavat ja kuluttavat tälläkin hetkellä.

Eli ihan yhtä tuottavia tai tuottamattomia ollaan seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.

Tajusitahan sinä että tuo ei ollut koko vastaus? Liian laaja alue selitettäväksi yhtä tyhmälle kuin sinä miksi homot ei ole tuottavia tai voida lukea terveen kirjoihin.

[QUOTE="vieras";28952543]Tajusitahan sinä että tuo ei ollut koko vastaus? Liian laaja alue selitettäväksi yhtä tyhmälle kuin sinä miksi homot ei ole tuottavia tai voida lukea terveen kirjoihin.[/QUOTE]

Blaa blaa blaa.

[QUOTE="vieras";28952294]Olet todella sairas, taidat itse olla homo kun niin kovasti jahkaat ryppyreikien puolesta :D[/QUOTE]

Eikö sinulla ole ryppyreikää? Mahtaa olla hankalaa tuo tarpeilla käyminen.

Valitettavastihan kyseessä on vain lakiehdotus, joten keskustelun otsikko on vähintäänkin harhaanjohtava. Kuulostaa ihan asialliselta ehdotukselta. Yksi asia, mistä pidän Venäjässä on juurikin se, että siellä ei olla lähdetty mukaan tähän homopropagandaan. Ei siellä kuitenkaan ole mitään homoja syrjiviä lakeja, toisin kuin länsimainen media usein antaa ymmärtää.

[QUOTE="vieras";28952775]Sinuun se on tarttunut :D[/QUOTE]

Olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuteni kanssa, joten ei tuo tunnu missään :D

Onko sinulla jotain epävarmuustekijöitä kun selkeästi jotain siinä yrität?

Valitettavastihan kyseessä on vain lakiehdotus, joten keskustelun otsikko on vähintäänkin harhaanjohtava. Kuulostaa ihan asialliselta ehdotukselta. Yksi asia, mistä pidän Venäjässä on juurikin se, että siellä ei olla lähdetty mukaan tähän homopropagandaan. Ei siellä kuitenkaan ole mitään homoja syrjiviä lakeja, toisin kuin länsimainen media usein antaa ymmärtää.

Ei syrjitä homoja, kun ehdotetaan lasten huostaanottoa, kielletään pridekulkueet, kehoitetaan ilmiantamaan homot naapureista, työkavereista jne? :D Virolaisetkin olivat sinusta varmaan isänmaanvihollisia ja natsisikoja, kun halusivat eroon neukkulasta ja eivät tykänneet Siperian matkoista?

[QUOTE="vieras";28952211]Homot saisi eliminoida, niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään.[/QUOTE]

Mitä hyötyä sinusta on yhteiskunnalle? Iloa kenellekään?

Ei mitään.

[QUOTE="vieras";28953024]Mitä hyötyä sinusta on yhteiskunnalle? Iloa kenellekään?

Ei mitään.[/QUOTE]

Mistä sinä sen luulet tietäväsi, jos osoitat väitteesi kaikkia heteroita kohtaan niin perusteleppas vähäsen mihin perustat mielipiteesi. Minua kun sinä et tunne yhtään, et tiedä minusta mitään. ;)

[QUOTE="vieras";28953031]Mistä sinä sen luulet tietäväsi, jos osoitat väitteesi kaikkia heteroita kohtaan niin perusteleppas vähäsen mihin perustat mielipiteesi. Minua kun sinä et tunne yhtään, et tiedä minusta mitään. ;)[/QUOTE]

Kirjoitustesi taso riittää kertomaan kyllä, minkälainen olet - pieni ressukka, joka kärsii jos jonkinlaisista fobioista.

[QUOTE="vieras";28953031]Mistä sinä sen luulet tietäväsi, jos osoitat väitteesi kaikkia heteroita kohtaan niin perusteleppas vähäsen mihin perustat mielipiteesi. Minua kun sinä et tunne yhtään, et tiedä minusta mitään. ;)[/QUOTE]

Sinä tunnet kaikki homot henkilökohtaisesti ja erittäin läheisesti :)

[QUOTE="vieras";28953042]Kirjoitustesi taso riittää kertomaan kyllä, minkälainen olet - pieni ressukka, joka kärsii jos jonkinlaisista fobioista.[/QUOTE]

Ei minulla mitään foboita ole, hassu pieni räkänokka kuvittelee tietävänsä toisten asiat paremmin kuin omansa :)

Yhteistyössä