Homojen hommaa?

• Viestiketjun aloittaja Jorde69
  • Ensimmäinen viesti
Jorde69
Miten te muut noin yleensä suhtaudutte anaaliseksiin. Vieläkö se on tabu, josta ei puhuta kavereiden kanssa, tai jota ei yleensäkään myönnetä? Tosiasiahan on se, että homma on monessakin vuoteessa tänä päivänä ihan peruskauraa, mutta uuden kumppanin kanssa asian esille ottaminen tuntuu aina jotenkin hankalalle. Tämä siitäkin huolimatta, että suhtautuminen on lähes kaikissa tapauksissa asiallinen, yleensä myös kiinnostunut. Onko homojen hommaksi leimaaminen aina se päällimmäinen asia, vai mistä tämä tavaton ja tarpeeton häveliäisyys oikein tulee?

Kumppanin tekemä aloite tyyliin "pane mua peppuun" on kuitenkin sitä makeinta hunajaa, mitä mies voi naiseltaan kuulla :D

miesnäkökulma
Itsellä on kokemusta flirttailusta useammankin naisen kanssa, jotka ovat sanoneet kovaan ääneen ihan kaverien kuullen ottaneensa isojakin dildoja pyllyyn, ja haluaisivat nyt rajua perspanoa. Jotenkin suuremman kokemuksen puutteen vuoksi en usko, että kestäisin jyystää tiukkaa reikää yli puolta tuntia. Muutamia kertoja olen kokeillut, ja laukeaminen on ollut aina muutaman työnnön päässä, kun on viimein koko mitalla saanut 19/5.5-senttisen makkaran sisään.

Mutta noin yleisesti, kyllä varmaan joka kolmas nainen nykyään haluaa peppuun panoa. Ja mikäli se kalu ei jättisuuri ole, ei se tunnu naisesta edes ikävältä, vaan oppii ehkä jopa pitämään siitä.

Muffin*
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Itsellä on kokemusta flirttailusta useammankin naisen kanssa, jotka ovat sanoneet kovaan ääneen ihan kaverien kuullen ottaneensa isojakin dildoja pyllyyn, ja haluaisivat nyt rajua perspanoa. Jotenkin suuremman kokemuksen puutteen vuoksi en usko, että kestäisin jyystää tiukkaa reikää yli puolta tuntia. Muutamia kertoja olen kokeillut, ja laukeaminen on ollut aina muutaman työnnön päässä, kun on viimein koko mitalla saanut 19/5.5-senttisen makkaran sisään.

Mutta noin yleisesti, kyllä varmaan joka kolmas nainen nykyään haluaa peppuun panoa. Ja mikäli se kalu ei jättisuuri ole, ei se tunnu naisesta edes ikävältä, vaan oppii ehkä jopa pitämään siitä.
Joo... Mun miehellä on vain hieman pienempi (arvioisin), kuin sulla, ja kuitenkaan en valitettavasti mielelläni harrasta peppuilua hänen kanssaan, koska kalu on siihen hommaan ihan liian iso...
Sinällään harmi, mutta onneksi vastapainoksi muunlaista seksiä onkin sitten mielettömän kiva harjoittaa tuota kokoluokkaa olevalla vehkeellä. ;)

Miqqoqo
Eipä tuossa mitään ujostelemista ole, kyllä ainakin 20-30 vuotiaat naiset ovat nykyään tottuneet ajatukseen peppuseksistä ja todella moni ottaa mielellään myös ahteriin. Taitaa tuo häveliäisyys olla hiukan iäkkäämpien ihmisten ongelma?

morjens börjet
Eihän siinä mitään outoa ole, teillä vaan veri vetää kohti persereikää vaikka pillu olisi parin sentin päässä. Kyllä nykyään ihmisille levitetään propagandaa että se on normaalia heteroutta ja vaikka se olisi homouttakin, niin sekin on normaalia.

Niin että fagotit lykkikää vaan persereikään ja uskokaa olevanne normaaleja.

Make54
Alkuperäinen kirjoittaja morjens börjet:
Eihän siinä mitään outoa ole, teillä vaan veri vetää kohti persereikää vaikka pillu olisi parin sentin päässä. Kyllä nykyään ihmisille levitetään propagandaa että se on normaalia heteroutta ja vaikka se olisi homouttakin, niin sekin on normaalia.

Niin että fagotit lykkikää vaan persereikään ja uskokaa olevanne normaaleja.
Kyllä se naisella 2 centtiä on täkeää muuten se olis aina perseessä. Pers puoli ei mua kiinnosta vittu tai pillu miten tahtoo sanoa on killin paikka.

Tarja33
Alkuperäinen kirjoittaja näin on!:
Miehet jotka kokoajan vonkaa kakkoseen ovat homoja! Turha selitellä!
No niin, tulihan ne foobikotkin mukaan keskusteluun :D

Kyllä minä tykkään toisinaan "ottaa ahteriin", niin kuin tuolla edellä ihanan romanttisesti asiaa kuvaillaan. Miehet tosiaan ujostelee asiasta puhuessaan, mutta se on ihan söpöä, eikä tosiaan mikään ongelma. Luottamuksen myötä tämäkin asia tulee ajankohtaiseksi, eli kuuluu pidempiin suhteisiin, eikä mihinkään satunnaisiin kertapanoihin. Nyt elämän vakiinnuttua peppuseksi on tärkeä mauste seksielämässämme. Anaalissa on muuten se hyvä puoli, että jokainen minussakin käynyt mies kuvittelee päässeensä neitsytpyllyä korkkamaan, myös nykyinen avokkini ;) Tuosta voi siis päätellä, että ei asiasta ääntä pidetä.

Yhteistyössä