Homofobinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan perkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan perkele

Vieras
Onko kenelläkään muulla tällaista miestä vai onko tämä ainoa laatuaan? :o

Poika laittoi isosiskonsa rinkkakengät jalkaan jossa "tekotimantteja". Isänsä tähän jo murahti että ota nyt nuo kengät pois, ei tyttöjen kengillä kävellä. Sitten isosisko puki prinsessamekon veljensä päälle niin johan riemu repesi. Isä alkoi, jos nyt ei huutamaan, mutta kuitenkin naputtamaan että voi hemmetin hemmetti, HETI se mekko pois päältä.... ei pojat käytä mekkoa.

Tässä vaiheessa hikeennyin minä ja hermostuin miehelle. Nyt yrittää hyvitellä ja on niin lässyn lässyn, kun huomasi että hermostuin. Mutta siis onko muilla tällaista? Ja siis enemmän toivon että joku kertoisi jos on eikä vaan niitä juttuja että ei vaan minun mies. Kun vituttaa suoraan sanottuna tuollanen hemmetin narisija. Niin ja ikää molemmilla lapsilla alle 5-vuotta. :headwall:

No tuohan on ihan normaalia rooli-leikkiä lapsilla.Aika jyrkkä mies siulla :o .Sitähän lapsoset leikkii päiväkodissakin,ihan onnesta soikeena ovat jos kaivaa varastosta esiin roolileikki-vaatteita ja asusteita joita käytetään näytelmissä.

Mun mies itse tykkäsi käyttää vaaleanpunaista ja mekkoja pienenä. Otti vain isosiskostaan mallia. Ja voin luvata, että siitä miehestä ei homoa saa tekemälläkään ;) Itse taas olin todella jätkämäinen pikkukakara, kiipesin puut ja muut isobroidin perässä eikä mustakaan lesboa tullut.. Terveisiä vain miehelles :D

meillä mies on samanlainen poikaamme kohtaan. Ja todellakin on homofobinen. Mutta siitä huolimatta täydellinen, huolehtivainen ja kultainen isä. Ei mua haittaa se että mies käskee poikaa ottamaan naistenvaatteet pois päältä. En mä anna pojan käyttää mun meikkejäkään. Mutta jos mulla olis tyttö niin varmasti kysyisin, haluisiko se kokeilla mun huulipunaa. Ja jos meidänpojasta tulisi homo, niin se olisi sitten sen päivän asia ja siihen tottakai totuttaisiin ja se hyväksytäisiin. Ja mulla ei ole mitään homoja vastaan, voisin olla semmoisen ystäväkin, jos semmoinen minun eteeni jostain ilmestyisi. Mieheni ei varmaan homoa ottaisi kaverikseen, mutta häntä ei haittaisi jos minulla olisi homokaveri (tosin hän varmaan aina epäilisi että onko se varmasti homo vai ei, vai yrittääkö iskeä vaimoa)

Selitä miehellesi, että poikien pukeutuminen prinsessaksi on samanlaista roolileikkiä kuin pukeutuminen koiraksi. Tuskin miehesi sentään pelkää, että koiraksi pukeutuvasta lapsesta tulee isona eläimiinsekaantuja?