Homoerotiikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hetero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen heteromies. Tom Of Finland ja sen tyyppinen homoerotiikka ei innosta. Mutta jos kohdalle sattuu upea ja innokas shemale niin varmasti panen häntä ja saa ottaa suikkiin. Omituista kyllä shemalelta saattaisi voida itsekkin ottaa suihin, mutta anusta en kyllä antaisi.

Jokaisella on feminiilisiä ja maskuliinisia piirteitä. Ja monet heterot pitävät homo erotiikasta. Mutta monelle ko kuvitelmat ovat niin kipä asia että sen myöntäminen täälläkin ,anonyyminä on todella vaikeaa.

Itse pidän homo kuvitelmista ja ne kiihottaa. Mutta niiden toteuttaminen on täysin eri asia. Luen kertomuksia ja joskus käyn katsomassa ""amatöörikuvia"",omistan myös joitain videoita joita katson yksin sekä puolisoni kanssa.

Tästä sain päivän naurut!

""Etkö perkeleen hinttari tajua et sellanen on mies koska hänellä on rinnat?""

Tämä on siis miehen määritelmä.

Hyvä 100% tyhmä, AIDS on lähtöisin apinoista, jotka älyllisesti siis ovat lähempänä Sinua. ÄO:n puutteellisuus on paljon, paljon vakavampi sairaus, kuin homous. Mutta onneksi sinulla on ne heteromiestä ilahduttavat rinnat, joilla voit ajankuluksesi leikkiä. Mielipidepalstoilta pysyisin sinuna loitommalla...

Olen samaa mieltä että voi aina kuvitella miesseksitä
eriasia on kun on tosi kysymyksessä. minusta on mukavaa katsella alastonta miestä mutta en varmasti pystyisi seksiin miehen kanssa.

Minä näen joskus homoeroottisia unia. Katselen mielelläni komeaa miestä. Miksi ei, kyllähän silmä lepää kauniissa miehessä siinä missä kauniissa naisessa. Joskus vaimon ottaessa suihin ajattelen, että sen tekee mies. Karvainen mies on komea ja tällä hetkellä suosikkini on Lost-sarjan komea tumma lääkäri (hyvä karvoitus muutenkin komean ulkonäön lisäksi). Hän on mielessäni heti, kun vaimo ottaa suihin. Vaimoni tietää tästä eikä paheksu, vaan pitää sitä luonnollisena. En käy vieraissa, mutta ehkä vielä joskus kokeilen miestä sängyssä. Bisse mikä bisse, mutta vaimolle uskollinen ja rehellinen.

Oih, oletpa ihana mies, nimim. ehkäpä!!

Juuri tuollaisen miehen haluaisin löytää. Joka voi myöntää (ja nauttia) toisesta miehestä, vaikka vain ajatuksenkin tasolla. Suurin unelmani olisi löytää rakkaakseni mies, joka suostui kolmen kimppaan, siis minä ja kaksi miestä. Mutta koska tällaiseen törmääminen on tosi epätodennäköistä, ottaisin koska vaan tuollaisella ajatusmaailmalla varustetun kuin sinä nimim. ehkäpä.

Lisäksi kun vielä tykkään innokkaasti ottaa suihin, niin kirjoituksesihan sai paikat täällä kostumaan...
Kaikkea hyvää sulle!! Pusi pusi, litimärkä ja hampaaton pusu kalullesi!

t. Madde