hommasin kuukupin,MUTTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eihän sen käyttö niin yksinkertasta ollukaan! :o
todella vaikee saaha sisään! :/ en jaksanu puristaa sitä läjään niin kauan että se ois kunnolla sisällä,joten se "räjähti" aina siinä luukulla *noloa* :(

no,aikani sen kans värkkäsin ja nyt se on sisällä mutta TUNTUU vaikka eihän sen pitäis,kait? ja jotenki koko alamahaa vihloo,joko kapistus on väärin tai sitte meni siitä survomisesta paikat helliksi... :|

nyt jos sen pois otan niin en takuulla saa sitä enään takasin,vaikka nytkään tämä ei hyvin oo,tunnen kuinka reunoilta vuotaa :x
huoh :(

Mie ostin itelleni Lunetten ja se oli aivan liian iso ja hankala mielestäni. Sitten selvitin muita vaihtoehtoja ja ostin Mooncup-merkkisen synnyttämättömille tarkoitetun kupin. Vaikka kokoero ei ole mikään "hurja", niin silti käyttömukavuus on selkeästi parempi Mooncupilla kuin Lunettella (se oli se kakkoskoko mulla).

Niin ja siihen kyllä sit harjaantuukin siihen laittamiseen! Pitää vaan olla malttia.

Joo, just tuo että tuntuu ja sattuu alamahaan tai esim. mulla selkään vihloo, on merkki ettei kuppi ole kunnolla paikoillaan. Vaivaan ei ole kuin yksi vaihtoehto, harjoitus! Kyllä se siitä pikkuhiljaa onnistuu kun asennoituu että ettei anna periksi.
Kyllä se on sen verran verraton kapistus että kyllä kannattaa yrittää.

Sen tarttis olla syvemmällä... tai sit se on niinku jääny imukuppimaisesti 'kiinni' sun sisuksiin... Onko varmasti oikean kokoinen?? Ettei ole liian suuri?

Harjoittelu tekee mestarin! Tuntui alkuun hankalalta, mutta nyt en millään vaihtais!

Minä sain kuukupin kunnolla paikalleen vasta noin kahdenkymmenen yrityksen jälkeen. :D Joten jos et ole vielä niin montaa kertaa yrittänyt, niin reippaasti vaan. Onhan sulla menkat nyt parhaillaan? Kuivaan alapäähän sitä ei kannata yrittää. Liukastettakin voi tietty käyttää. Taittelethan sen mallin mukaan? Siinä on ihan tietty tekniikka, se ei mene sinne miten päin vaan.

no joo,menin sitte ottamaan sen kupin pois vain todetakseni etten ainakaan tunnissa vuoda täyteen sitä :D :|
mutta se pois ottokin oli ihan kamalaa! :/ ja kivuliasta :x
ja taas se takasin laitto,voih...sormet siitä puristuksesta ihan hellänä,samoten alapää (on muuten aika kova imuteho sellasella kapistuksella ku se just pikkusen sisällä ollessa pamahtaa auki ja imasee ihoa sisään :x ja siinä sitte revit sitä takas ulospäin)
sain sen kuitenkin just ku manasin että tuun tänne haukkumaan koko kapistuksen alimpaan h********n ;) mutta en voi sanoa että hyvältä tuntuis :/ toisaalta voi tuntua pahalta senki takia ku jouduin survomaan niin kauan että tuntu että koko toosa laitto ovensa kiinni että "lopeta jo" :D liian syvälle sitä en saa mitenkään,liian alhaalla varmaan kun nytkin vihloo alamahaa ikävästi,mutta en saa sitä työnnettyä syvemmälle...

mulla on kans se isompi lunette kun sanottiin että se on hyvä useammin synnyttäneelle...en viittis ostaa uuttakaan ku aika kallis kuitenkin oli...
antennia en oo vielä uskaltanu leikata että saan tämän poiskin...

mutta täytyy sanoa että ihan hirvee :( yritän nyt vielä kuitenkin...

Mullakin on lunette.

Ja jouduin leikkaamaan sen antennin kokonaan pois, muutoin se olisi pitänyt liian syvälle lykkiä.

Ja eihän sitä siitä pois saa vetää, vaan sormi pitää liuttaa kupin reunalle ja päästää ilmaa, muutenhan alipaine pitää sen tiiviisti paikoillaan...

Vai oot tullu kuukupin raiskaamaksi?
Siksi mäkään en sitä hommaa, raiskaaja hitsi vie! Ihan vakavasti olen sitä harkinnut monet kerrat, mut sellasta pesuvatia saa sisälle isä erkkikään! Synnyttänyt olen monet kerrat, siltiki se on valtava mun toosaan.

Alkuperäinen kirjoittaja virtanen:
Siksi mäkään en sitä hommaa, raiskaaja hitsi vie! Ihan vakavasti olen sitä harkinnut monet kerrat, mut sellasta pesuvatia saa sisälle isä erkkikään! Synnyttänyt olen monet kerrat, siltiki se on valtava mun toosaan.

Sun miehellä on sitten vissiin aika pieni pili :whistle: jos kuukuppikin tuntuu valtavalta.

Miten taittelet sen kuukupin ennen kun laitat sen paikoilleen? Itse en sitä pystynyt laittamaan mukana tulleen ohjeen mukaan vaan löysin kuukuppikunnan sivuilta kannutaittelu ohjeen eikä sen jälkeen ole ollut mitään ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

Sun miehellä on sitten vissiin aika pieni pili :whistle: jos kuukuppikin tuntuu valtavalta.

Miehen pili ja kyllä suomalaista keskivertoa selvästi suurempi, silti näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Miten taittelet sen kuukupin ennen kun laitat sen paikoilleen? Itse en sitä pystynyt laittamaan mukana tulleen ohjeen mukaan vaan löysin kuukuppikunnan sivuilta kannutaittelu ohjeen eikä sen jälkeen ole ollut mitään ongelmaa.

Mä ruttaan sen "uu"malliseksi.

Miehen pili ja kyllä suomalaista keskivertoa selvästi suurempi, silti näin.

No jos se pili menee sisälle, niin menee kyllä kuukuppikin, kevyesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Ja mä lyttään siitä sormella ensin reunan yhdestä kohtaa alas, sitten painan uu:n malliseksi.

Kuukuppi muuten pehmenee hieman, kun sitä keittää. Eli kantsii kiehauttaa pari kertaa jos kuppi tuntuu liian jäykältä.
(vaikka on siellä alakerrassa varmaan jotain muutakin jäykkää joskus ollut :kieh: )

mie olen kokeillut ennen ja jälkeen synnytyksen tuota kuukuppia. samoja ku heilikin elikäs lunettea ja mooncupia. kumpikaan ei sovi. painaa, tuntuu ikävältä yms... ja olen varmana sen ohjeitten mukkaan laittanu. kokeilukertoja on siis useita (oiskohan jotain parikymmentä?) ja se ei sovi miulle. liian iso on. ja painaa. joten en käytä. turhaan tuli hankittua....

Kuukuppi muuten pehmenee hieman, kun sitä keittää. Eli kantsii kiehauttaa pari kertaa jos kuppi tuntuu liian jäykältä.
(vaikka on siellä alakerrassa varmaan jotain muutakin jäykkää joskus ollut :kieh: )

:laugh: :laugh: niimpä!

miulla vaan tuntu nuvaringkin pahalta ja se ei ole ees iso. mutta silti sen saumat hankas... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Ja mä lyttään siitä sormella ensin reunan yhdestä kohtaa alas, sitten painan uu:n malliseksi.

Tolla taittelulla en ainakaan ite saanu aikaan ku helkatin kipeen alapään, musta toi kannutaittelu on paljon parempi.

Yhteistyössä