Homemyrkyistä asunnossa - kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kotta home pääsee talossa kasvaa tarvii se suotuisan elin ympäristön talonrakenteissa.home kasvaa kosteudesta johtuen.kukas noin on väittänyt? jos myyjä ottakaa itselle asiantuntija diblomi-insinööri joka kertoo faktat.
mulla oli liian voimakas imuri jolla imin maan kosteuden talonrakenteisiin... väitti myyjä...kaikkea voi.toki homeinen astia saastuttaa ilmaa mutta se ei aiheuta terveeseen taloon vikaa.

no tuollain kun ajattelee voiskait. mutta sitte oireet katoaa kun ruuat poistetaan.itse kun nyt sain lahjaksi tämän homeallergian en ole tuohon kyl törmännyt. voisin kait oireilla jos homeinen appelsiini päästää itiöt ilmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja home....:
no tuollain kun ajattelee voiskait. mutta sitte oireet katoaa kun ruuat poistetaan.itse kun nyt sain lahjaksi tämän homeallergian en ole tuohon kyl törmännyt. voisin kait oireilla jos homeinen appelsiini päästää itiöt ilmaan.

niin jatkoa että kaikki ei voi sydä homejuustoa esim kun kroppa oirelee.niin kuin äitini.käyttäytyy kuin olis useamman puloon olutta ottanut eli home on hänelle myrkkyä ruuassa.

Yhteistyössä