hölmöjä juttuja mitä olette puolisoillenne heittäneet? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fd:
Meillä kanssa ihan älyvapaata läppää välillä...Mies saattaa esim nukkumaan mennessä kun on pelkät bokserit jalassa, vetää kalsarit korviin niin että munat tulee lahkeesta ulos ja alkaa kävellä kuten catwalkilla :D

joo!!!! tota meilläkin mies tekee. tai sit se vetää ne kalsarit kainaloon ja alkaa leikkiin kehitysvammasta, ollaan nimetty se hahmo pasiks..
:ashamed:
TO-DEL-LA mautonta... :snotty: mutta... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Meillä kanssa ihan älyvapaata läppää välillä...Mies saattaa esim nukkumaan mennessä kun on pelkät bokserit jalassa, vetää kalsarit korviin niin että munat tulee lahkeesta ulos ja alkaa kävellä kuten catwalkilla :D

joo!!!! tota meilläkin mies tekee. tai sit se vetää ne kalsarit kainaloon ja alkaa leikkiin kehitysvammasta, ollaan nimetty se hahmo pasiks..

Pasi :laugh: Meillä on Kimmo :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

hahahahahaaa :laugh:

"pasi ja kimmo! kimmo ja pasi! ne on roudareita!" :laugh:
(kummelihuumoria :snotty: )

Tää on niin tuttua.. :laugh: Meidän kehari on Miklu. Ja sit mä esitän aika usein myös kaikkia "eroottisia" tansseja täällä meidän himassa. Ihan perussettiä siis. :D

:laugh: :laugh: :laugh:

Mua hävettää tuo mauton keharihuumori jota viljellään vähän väliä... Mutta ei voi mitään, typeriä juttujahan tässä kyseltiin :xmas:

Typerä ja mauton on kaksi eri asiaa. Mielestäni olette todella lapsellisia, jos nauratte kehitysvammaisten kustannuksella. Mitäs jos teille itselle syntyisi kehitysvammainen lapsi tai itse vammautuisitte?

:laugh: :laugh: :laugh:

Mua hävettää tuo mauton keharihuumori jota viljellään vähän väliä... Mutta ei voi mitään, typeriä juttujahan tässä kyseltiin :xmas:

muhun ei uppoo tuo vammaishuumori, mut "eroottinen" tanssija oon usein :D ja sit ukko saattaa laittaa tyyliin sanomalehden mun pöksyihin ja sanoo et ota tästä ku ei pienempää löydy tms... :D

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Typerä ja mauton on kaksi eri asiaa. Mielestäni olette todella lapsellisia, jos nauratte kehitysvammaisten kustannuksella. Mitäs jos teille itselle syntyisi kehitysvammainen lapsi tai itse vammautuisitte?

no tulihan se sieltä :D

Kyllä tuo minunkin korvaan särähtää. Jotenkin tuollaisen pelleilyn ymmärtäisinkin vielä joltain ala (ja jopa ylä)-asteikäiseltä mutta että aikuiset ihmiset.
Elämässä pitää olla huumoria ja kaikilla on omanlaisensa huumorintaju, ei siinä mitään. Mutta juuri tuo kehitysvammaisten tmv. kustannuksella pilailu ei muhun iske, en ole koskaan tuota tajunnut. Nauran itsekin typerille jutuille mutta en alkaisi sairaita ihmisiä ilkkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja jep:

no tulihan se sieltä :D

Kyllä tuo minunkin korvaan särähtää. Jotenkin tuollaisen pelleilyn ymmärtäisinkin vielä joltain ala (ja jopa ylä)-asteikäiseltä mutta että aikuiset ihmiset.
Elämässä pitää olla huumoria ja kaikilla on omanlaisensa huumorintaju, ei siinä mitään. Mutta juuri tuo kehitysvammaisten tmv. kustannuksella pilailu ei muhun iske, en ole koskaan tuota tajunnut. Nauran itsekin typerille jutuille mutta en alkaisi sairaita ihmisiä ilkkumaan.

no, se onkin mun ja miehen (ja näköjään muidenkin) juttu.. :D
mä olen työskennellyt kehitysvammaisten parissa ja löytyypä niitä lähipiiristäkin, ihania ihmisiä.
mut me ollaankin toisinaan ihan ala-asteikästen tasolla.
eilenkin vielä yöllä otettiin skaba kumpi pystyy ampuun kalsarit kattoon niin et maattiin selällään ja venytettiin kalsarit varpaaseen ja ammuttiin :xmas: toooosi aikuismaista, mutta ah niin hauskaa :D

Meillä on kokoajan ihan pimeetä huumoria :whistle:
Mut paras jekku on se, kun aprillipäivänä laitoin uudesta numerostani viestejä miehelleni, et Salla tässä moi, nähtiin joskus, mennäänks kahville...
Mutta mies onneks vastas, et pitää kysyä vaimolta :D :D

Kertokaa vaan lisää... Tosin nuo "rakastaisikko mua jos" -kyselyt on oikeasti tosi rasittavia.

Itse suunittelen usein kepposia. Mielessä pyörii, että täytän kesällä jätti-ilmapallon vedella, jonka räväytän pahaa-aavistamattoman auringonottajan päälle tai heitän katolta sangollisen vettä.

lisää : mies ei jaksa enää, kun teen sen " isällä oli äffävika, äidillä oli ässävika ja miusta tuli SUFTKOFT NOFMAALI" eräs kaveri kyllä törmäsi kerran naurusta tolppaan, kun tein tuon keskellä katua ! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
lisää : mies ei jaksa enää, kun teen sen " isällä oli äffävika, äidillä oli ässävika ja miusta tuli SUFTKOFT NOFMAALI" eräs kaveri kyllä törmäsi kerran naurusta tolppaan, kun tein tuon keskellä katua ! :laugh:

mun kaveri teki ton mulle kans joskus kun oltiin keskellä kirkasta arkipäivä keskellä kaupunkia sellaisessa "pintaliitokahvilassa" ja mähän repesin niin et kahvit lensi purskautuksena pitkin maisemia... :laugh:

kerran katsoin "reikä seinässä" ohjelmaa, jossa juontaja aina huutaa: "tässä tulee seinä" mieheni käveli juuri edestäni ja vetäsi bokserit alas ja sanoi pyllistäen: "tässä tulee REIKÄ" ahahah ai että meinasin tippua sohvalta kun nauroin :D

toinen mitä hän sanoi oli katsellessaan hieman selluliittisiä yläreisiäni: jos sä olisit kauppakeskus ni sun nimi ois Kaukkakeskus Sellu (vrt. kauppakeskus sello espoossa)

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
kerran katsoin "reikä seinässä" ohjelmaa, jossa juontaja aina huutaa: "tässä tulee seinä" mieheni käveli juuri edestäni ja vetäsi bokserit alas ja sanoi pyllistäen: "tässä tulee REIKÄ" ahahah ai että meinasin tippua sohvalta kun nauroin :D

toinen mitä hän sanoi oli katsellessaan hieman selluliittisiä yläreisiäni: jos sä olisit kauppakeskus ni sun nimi ois Kaukkakeskus Sellu (vrt. kauppakeskus sello espoossa)

AHAHAHAHAHA :D

Ei saa oikeesti... mul meinas äske pärskähtää kahvit näytölle. :laugh:

Mies nimesi yks ilta mun yhden varpaan Keijoksi. Kun käskin sen kattoa, et miks se sattuu? No herra asettui jalkopäähän et mikä varvas? Minä puolihuolimattomasti tokaisin et se toisiks pienin!
Siitähän se hirsuminen lähti taas kerran ja mies sitten päätti nimetä mun varpaan Keijoksi.

Meillä myös viljellään suhteellisen huonoa ja kuivaa huumoria. mm alapää ja pierujutut on ihan vakiokamaa. :D (Anteeksi vaan jos jotakuta loukkasin)

Yhteistyössä