hölmöjä juttuja mitä olette puolisoillenne heittäneet? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
äsken katselin telkkaria ja sieltä tuli se kuivat silmät-mainos. menin miehen viereen, vedin naamalleni ihan pimeen ilmeen ja kysyin kasvot sentin päässä sen kasvoista, että "onko sinullakin kuivat silmät?" ja räpsyttelin ripsiäni silmät kierossa. mies tuijotti mua sanattomana hetken ja kysy et onks kaikki kunnossa.. :laugh:

ja eilen jo johonkin ketjuun kirjotin, et kerran kesken leffan laitoin kaukosäätimen ohimolleni ja kysyin mieheltä, että "rakastaisitko sä mua vielä jos mulla kasvais kaukosäädin päässä?" :xmas:

näitä esimerkkejä olis niin miljoona, mies väittää että mä en ole ihan terve... ja on oikeessa :xmas: :D mut mä oon onnellinen :D

Emmätiä onx tää hassu, mutta ainakin mies vähän kummasteli kun kihloista puhuttiin alkukesästä ja sanoin että ei meil oo varaa kun pitää se jättitrampoliini ostaa... mies vähän meinas et kumpikas se tärkeempi olis...noh. Jättitrampoliini on pihassa ja sormukset kaupassa edelleen :whistle:

Mä teen myös usein noita "rakastaisikko mua jos..." juttuja...

Mulla on näitä kans et "Olisiks munkaa jos mulla olis tämmöset silmät?" Väännän tai ilmeilen kaikennäkösiä ilmeitä ja kyselen "Olisiks munkaa jos mulla olis tämmöne nenä?"
:laugh: :laugh:

Ja mun suusta kuulee päivittäin jotain yhtä tyhmää :xmas:

Minä annaoin jokuvuosi takaperin muksujen meikata minua (jollain ikivanhoilla meikinjämillä) vihreällä ym kauheilla jutuilla, tytöt teki mulle oikein erikoisen kampauksenkin, ja kun olin valmis (voitte kuvitella miltä näytin kun eskarilainen ja siitä vuotta pienempi neiti meikkas) menin olkkariin ja kysyin isännältä, että menetkö nyt mun kanssani naimisiin :whistle: :whistle:

Isäntä katsoi mua vähänaikaa, ihan että WHAT ja kysyi mitä sulla on naamassa, eikä olla naimisissa vieläkään ;)

:laugh:

Eilen mies tuli töistä ja sanoin sille puolihuolimattomasti että pistin jääkaappiin kannullisen kusta. Se tuli kohta kannun kans suu auki ja kysy että mitä helvettiä mie olen touhunnu, ja mistä olen saanu kannullisen kusta. Käskin sen maistaa sitä ko tuli niin hyvvää, ukko vaan tuijotti :o
Sitte mie muistin että jäi se tekstiviesti lähettämättä, jossa oli aikomus miehelle kertoa että minun ananasmehu on ihan pissan väristä... Ko siitä tuli niin oudon väristä. Mut oli ihan hyvää.

Toinen oli sitte tänä aamuna, herätin sen sillälailla, että "kipittelin" sormilla sen selkää pitkin kohti niskaa, siis niinku kahella sormella, ja lallattelin että kuppa se kävellä kipsuttaa... Ukko vaan murahti että väärä suunta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Eilen mies tuli töistä ja sanoin sille puolihuolimattomasti että pistin jääkaappiin kannullisen kusta. Se tuli kohta kannun kans suu auki ja kysy että mitä helvettiä mie olen touhunnu, ja mistä olen saanu kannullisen kusta. Käskin sen maistaa sitä ko tuli niin hyvvää, ukko vaan tuijotti :o
Sitte mie muistin että jäi se tekstiviesti lähettämättä, jossa oli aikomus miehelle kertoa että minun ananasmehu on ihan pissan väristä... Ko siitä tuli niin oudon väristä. Mut oli ihan hyvää.

Toinen oli sitte tänä aamuna, herätin sen sillälailla, että "kipittelin" sormilla sen selkää pitkin kohti niskaa, siis niinku kahella sormella, ja lallattelin että kuppa se kävellä kipsuttaa... Ukko vaan murahti että väärä suunta :laugh:

:laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

:laugh: :laugh:

Mä olen kuullu jostain, että jos nukkuvan henkilön käden upottaa lämpimään veteen, tyyppi voi pissata alleen nukkuessaan. Sitä siinä mielessäni sängyssä hiljaa pähkinöin, kunnes sitten möläytin ääneen, että "pissaiskohan sitä unissaan alleen, jos joku runkkais korvaan?"

Mies ei ollut uskoa kuulemaansa... :)

Mulla muuten tullee monesti ajatuskatkoksia, etten muista joitaki sanoja... Varmaanki siksi ko hölötän koko ajan jotaki niin aivot ei kerkeä matkassa aina. Jos puhun nenästä niin sanon "tämä mikä tämä keppi tässä päässä nyt on", tai kerran ko kysyin mieheltä että ottaisko minua kädestä kiinni niin sanoin että nappaas kiinni tästä ulokkeesta jne.. Toisinaan saatan sanoa että sammuta se ikkuna tai kuuntele onko jääkaapissa jotaki. Enkä vaivaudu ees korjaamaan, kyllä nuo ihmiset näkyy ymmärtävän :D

Saatan sanoa miestäni välillä mutsiksi..Yleensä tapahtuu sen jälkeen, kun olen puhunut oikean mutsini kanssa vaikka puhelimessa tms. Ja ihan vahingossa tätä teen aika useinkin..

Meidän typerät jutut ovat suurimmaksi osaksi niin härskejä etten taida kehdata niitä täällä kertoa :D Mutta jos nyt jotakin... Hmm. Mä saatan tuijottaa sitä silmät kierossa ja kieli pihalla ja öristä "kehariäänellä" tyyliin "pannaanko menemään?" :p

Ja sitten meillä viljellään todella mautonta perse/pieruhuumoria myös aika paljon, mutta ei niistä sen enempää. Ei niille jutuille nimittäin naura kukaan muu kuin minä ja mieheni.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Ja sitten meillä viljellään todella mautonta perse/pieruhuumoria myös aika paljon, mutta ei niistä sen enempää. Ei niille jutuille nimittäin naura kukaan muu kuin minä ja mieheni.

meillä kanssa toisinaan niin mauttomat jutut et alkaa itseeki hetkellisesti hävettään... :ashamed: :D :xmas:

eli mä voisin vaikka nauraakin.. :D

ja toisinaan meillä on sellasia juttuja mistä joku muu vois loukkaantua.. yks päivä olin suihkussa kun mies tuli hakeen sieltä partahöyläänsä ja se vaan tokas et "hyi saatana sä oot alasti!!!" pisti silmät kii ja alko käsikopelolla etsii sitä partahöylää.. :D loppupeleistä mä nappasin sitä ranteesta kiinni ja repäsin vaatteet päällä sinne suihkun alle :xmas: ja hirvee repeeminen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

Kuin myös :D Ihan järkyttävän huonoa läppää.

Meillä kanssa ihan älyvapaata läppää välillä...Mies saattaa esim nukkumaan mennessä kun on pelkät bokserit jalassa, vetää kalsarit korviin niin että munat tulee lahkeesta ulos ja alkaa kävellä kuten catwalkilla :D tai sit jos heitän sille jotai tyyliin paljon on 233:sta 25%? Sanoo: oota, ööö, ööö ja alkaa laskee sormilla tms. :O Ja tuollasia saattaa tehdä ihan julkisestikin. (siis ei tota ekaa kyllä.... :D )

Yhteistyössä