hölmö kysymys raskaustestistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölömö

Vieras
eli tänään pitäis sellanen tehdä, mutta juuri heräsin ja tietenkään en muistanut sitä testiä valmiiksi hakea... joten voiko testin tehdä pissasta jonka nyt esim ottais johki purkkiin ja tekee sitte parin tunnin päästä...? vai pitääkö nyt suosiolla odottaa että tulee myöhemmin illalla vessahätä ja tehdä se testi sitten ja katsoa onko tulos luotettava... uusia huomenna jos ei näytä selvää vastausta..

aamupissasta mäki suosittelen tekee.. mä käyn päivän aikana kyl nii monta tuhatta kertaa pissalla et ei sillä ois väliä, mut ku tein ekan testin illalla ni ei näkyny mitää..ja sit ku tein aamulla ni näky (:

Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
aamupissasta mäki suosittelen tekee.. mä käyn päivän aikana kyl nii monta tuhatta kertaa pissalla et ei sillä ois väliä, mut ku tein ekan testin illalla ni ei näkyny mitää..ja sit ku tein aamulla ni näky (:

Millä viikoilla sie testailit?
Ja oliks tää plussa heti sen edellisen kerran negan jälkeen aamulla? Olipas vaikeesti kirjotettu mut ymmärrät varmaan mitä tarkotan :D

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
niin siis nyt ois mun "aamu" oon siis yötyöläinen...

Herääks aamuisin vessaan? Niin tai siis kun sie nukut yöunesi ja meet ekan kerran pissalle niin siitä se kannattaa tehdä.

eli se olis nyt.. muta voinko nyt purkittaa pissan ja tehdä testin sitte kun saan sen hankittua.. kun en mie kyl pysty pidättään ennää kovin kauaa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no jos menkat jo myöhässä niin ei pitäis olla mitään välii millon sen testin tekee.

tänään niiden olis pitäny alkaa, ja kärsimätön kun oon... :D :D
kun täs on ny silleen et haluisin saada tänää tietää ku ois miehen synttärit... ;)

Ei tartte olla aamupissaa; kunhan on omaa pissaa, eikä esim miehen :) Pitää vaan malttaa oottaa muutama päivä kuukautisten pois jäännistä, eikä heti samana päivänä testata.

no jos menkat jo myöhässä niin ei pitäis olla mitään välii millon sen testin tekee.

kun täs on ny silleen et haluisin saada tänää tietää ku ois miehen synttärit... ;)

Ei oo väliä mihin kellonaikaan tekee. Aamupissa on se vahvin, mutta voi tehdä muulloinkin. Ite testasin sinä päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Testin tein iltapäivällä töistä tullessa ja pissa oli ollut pari tuntia rakossa

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
niin siis nyt ois mun "aamu" oon siis yötyöläinen...

Herääks aamuisin vessaan? Niin tai siis kun sie nukut yöunesi ja meet ekan kerran pissalle niin siitä se kannattaa tehdä.

eli se olis nyt.. muta voinko nyt purkittaa pissan ja tehdä testin sitte kun saan sen hankittua.. kun en mie kyl pysty pidättään ennää kovin kauaa :D :D

Nää ei nyt ymmärrä sun pointtia, mutta voi tehdä noin.

nyt on jo sellanen kupla otassa että pakko varmaan purkittaa sitä.. ostan nit rsfu liuska testejä joten voinhan tehdä sen ekan sitte tänään ja huomenna toisen jos ei tänään näy :)

mä tein nelosen kaa testin kun menkat piti viimeistän alkaa..eli kierto oli pillereiden takia 24 päivää. 28:na päivänä tein testin ja tuli selvä plussa. että suuri mahollisuus on että näkyy jos testaat nyt. =)

Yhteistyössä