Holiday Club-tutustumismajoitus, esittely. Kokemusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "2+2"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

"2+2"

Vieras
Sain postista tarjouksen tutustua Holiday clubin hotelliin saimaalla. Tarjouksen edellytys on osallistuminen esittelyyn. Onko joku käynyt ja käyttänyt tämän tarjouksen? Mitä siellä tapahtuu? Onko esittelyt pitkiä? Kannattaako lähteä?

[QUOTE="hmm";28990554]En ole osallistunut, mutta miksi haluaisit yöpyä vuosi toisensa perään samassa hotellissa?[/QUOTE]

No ei kukaan, mutta kyse on tuon tarjouksen hyödyntämistä (yötä hotellissa) eikä sen loma-osakkeen ostosta.

Ei o käyty, mutta sama tarjous tullut meille varmaan aina puolen vuoden välein. Meillä lapsia 5 ja tarjous koskee vain kahta lasta, joten siksi(kään) ei olla menty.

Mistään hinnasta ei ostettais osaketta, ihan vaan tarjousta vois hyödyntään, mutta...

Muuta en tosta tiedä paitsi sen, että tuolla ainakin on lastenhoito ihan oikeasti järjestetty eli lapset pääsevät sellaiseen erilliseen Lastenmaailmaan, missä on kivaa tekemistä ja ohjaajat. Ja aluetta kierretään sellaisilla golfauton tyyppisillä autoilla samalla kun esitellään paikkaa.

No ei kukaan, mutta kyse on tuon tarjouksen hyödyntämistä (yötä hotellissa) eikä sen loma-osakkeen ostosta.

Ei o käyty, mutta sama tarjous tullut meille varmaan aina puolen vuoden välein. Meillä lapsia 5 ja tarjous koskee vain kahta lasta, joten siksi(kään) ei olla menty.

Mistään hinnasta ei ostettais osaketta, ihan vaan tarjousta vois hyödyntään, mutta...

Niinpä, tosiaan tämän tarjouksen käyttämisestä oli kyse :) Eikä meilläkään olisi ajatustakaan ostaa osaketta, mutta pikkuinen miniloma olisi hyväksi. Ja hintakin on huokea..

Mulle kans tulee noita tarjouksia toistuvasti enkä ole käyttänyt. Joskus olen meinannut sortua mut en kuitenkaan. Olen kuullut kavereiden kokemuksia ja ne saa mielen muuttumaan. Pakkomyyntiä se kuuluu olevan ja jollekin oli esittelijä suuttunut kun ei ollu kauppoja tullut. Pitkähkökin on se esittely ja jokaiselle oma henk.koht. esittelijä et ihan kahelleen joutuu jutteleen ja väkäämän.

[QUOTE="Keh";28990599]Muuta en tosta tiedä paitsi sen, että tuolla ainakin on lastenhoito ihan oikeasti järjestetty eli lapset pääsevät sellaiseen erilliseen Lastenmaailmaan, missä on kivaa tekemistä ja ohjaajat. Ja aluetta kierretään sellaisilla golfauton tyyppisillä autoilla samalla kun esitellään paikkaa.[/QUOTE]

Nii, meidän lapset ovat kyllä aika pieniä, että enpä tiedä pystyisinkö jättämään heitä vieraiden käsiin.. :/

Minäkin olen kuullut että on se aikamoista tuputtamista ja aikaakin kuluu jokunen tunti. Lapsiin on turha vedota, tosiaan vaikka olisi pienet lapset ja huutaisivat suoraa huutoa sylissä niin ei vaikutusta esittelytilanteeseen, se pidetään loppuun, oli mikä oli.

Yhteistyössä