T
tipi
Vieras
Eli jäin vanhempainvapaalta suoraan hoitovapaalle, sanoin työnantajalle että olen hoitovapaalla elokuuhun asti, sitten töissä tilanne hiljeni ja tytöllekkään ei hyvää hoitopaikkaa löytynyt, jatkoin sitten hoitovapaata tämän vuoden huhtikuulle. Töissä tilanne hiljainen ja joitakin henkilöitä on lomautettuna.
Eli eikös se ole nyt niin, että jos haluan jatkaa hoitovapaata, tarvin mä siihen työnantajan luvan?? Ja mitenkäs mä sen sitten kelalle osoitan tuohon kotihoitotuen hakemukseen että hoitovapaan jatkamisesta on sovittu työnantajan kanssa?
Jos tilanne nyt siihen menee, että jäisinkin vielä hoitovapaalle, vähän pelottaa että ei mitään hyvää hoitopaikkaa löydy edelleenkään.
Rahat on pirun tiukassa nyt. Mulla olis kuitenkin LA elokuussa...
Eli eikös se ole nyt niin, että jos haluan jatkaa hoitovapaata, tarvin mä siihen työnantajan luvan?? Ja mitenkäs mä sen sitten kelalle osoitan tuohon kotihoitotuen hakemukseen että hoitovapaan jatkamisesta on sovittu työnantajan kanssa?
Jos tilanne nyt siihen menee, että jäisinkin vielä hoitovapaalle, vähän pelottaa että ei mitään hyvää hoitopaikkaa löydy edelleenkään.
Rahat on pirun tiukassa nyt. Mulla olis kuitenkin LA elokuussa...