hoitotaso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millainen on hyvä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millainen on hyvä?

Vieras
Millainen hoitotaso olis hyvä? Meillä ei oo ollu aikasemmin hoitotasoa lainkaan, kun meillä oli mahdollisuus vaihtaa vaipat alustan kanssa pesukoneen päällä. Nyt on vain uusi pesukone joka on kapeampi niin hoitotaso tulis tarpeeseen.. Mutta ongelma on että asunto on pieni ja tilaa ei ylimääräistä juuri ole.

Tekeekö näillä mitään? http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=205&valikoimaid=7

Suosittelen semmosta hoitoalustaa, jossa on kova pohja! :wave: Hintaa n. 30 e (ainakin vauvapopissa). Pohjaan saa nupit, jonka avulla sen saa esim. sängynpäälle eikä liu pois. Itse pidän sitä kodinhoitohuoneen pöytätasolla. Se tulee 10 cm yli reunan, mutta kovan pohjansa ansiosta ei haittaa. Ja sen sijaan on tuon ansiosta sen verran pidempi, että käytän sitä yhä koko ajan, vaikka lapsi on jo lähemmäs 11 kk. :)

Katos, sun linkissä on just tuommonen. :D Eli just tuota suosittelen! Halvempi oli vauvapopissa. Tosin koita etsiä semmosta matskua, joka on kernikankaan tapasta. Kestää paremmin käytössä kuin kovamuovinen (jossa on kovat muovisaumat).

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Suosittelen semmosta hoitoalustaa, jossa on kova pohja! :wave: Hintaa n. 30 e (ainakin vauvapopissa). Pohjaan saa nupit, jonka avulla sen saa esim. sängynpäälle eikä liu pois. Itse pidän sitä kodinhoitohuoneen pöytätasolla. Se tulee 10 cm yli reunan, mutta kovan pohjansa ansiosta ei haittaa. Ja sen sijaan on tuon ansiosta sen verran pidempi, että käytän sitä yhä koko ajan, vaikka lapsi on jo lähemmäs 11 kk. :)

Olisko jotain linkkiä mistä voisin vilkasta? :)

Meillä on sellanen kovapohjainen alusta jo valmiina. Joskohan se kävis tohon..täytyy kaupassa käydä tutkaileen vaihtoehtoja :) Hoitotasoa en vaan siksi haluais erikseen ostaa,kun se vie tilaa niin valtavasti meidän muutenkin jo ahtaassa asunnossa. Tuossa linkki-kuvan tasossa vain pelkään että onko se hepponen, voiko taso jotenkin rymähtää tosta alas..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Just samantapainen kuin sun linkissä. Mut tämmönen on mulla: http://www.vauvapop.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=2187

Miinuksena tuossa versiossa on tuo pintamateriaali. Saumat ei kestä hyvin. Mut oon nähnyt sitä toisenlaisellakin matskulla, sitä kannatta kokeilla (epäilemättä nuo kalliimmat saattaa olla sitä toista matskua..).

Mut toimintaperiaatteeltaan erittäin hyvä. Mä osaan myös ommella sen verran, et mua ei harmita tuo saumojen pettäminen, vaan meinaan ommella tuohon vaan uuden päälisen sitten seuraavalle vauvalle. :)

Meillä on sellanen kovapohjainen alusta jo valmiina. Joskohan se kävis tohon..täytyy kaupassa käydä tutkaileen vaihtoehtoja :) Hoitotasoa en vaan siksi haluais erikseen ostaa,kun se vie tilaa niin valtavasti meidän muutenkin jo ahtaassa asunnossa. Tuossa linkki-kuvan tasossa vain pelkään että onko se hepponen, voiko taso jotenkin rymähtää tosta alas..

Jos on samantapainen kuin tuo meidän niin ei ole hepponen. Painaa itsessään jo jonkin verran, ja pohjaan laitetaan ne nupit, jotka estää liukumisen. Tosin mulla ei ole niitä nuppeja paikoillaan, koska pidän sitä tossa pöytätasolla. Siinäkin pysyy älyttömän hyvin, suorastaan imasee itseään vähän siihen kiinni, et vaikka vauva on istunut välillä ihan siinä 10 cm ylitulevalla reunalla, taso ei kiikkase mihinkään. (toki sitä siinä vahdin ja pidän varulta kiinni, mutta 11 kk ei enää ihan tahdo pysyä makuulla sitä aikaa, kun äiti ottaa kaapista vaippaa jne. ;) ).

Katos, sun linkissä on just tuommonen. :D Eli just tuota suosittelen! Halvempi oli vauvapopissa. Tosin koita etsiä semmosta matskua, joka on kernikankaan tapasta. Kestää paremmin käytössä kuin kovamuovinen (jossa on kovat muovisaumat).

Ei kun höh. Anteeksi, katoin väärin. Tuossa sun linkissähän on erillinen vielä tuo alusta. Sekoitan sua nyt ihan.

Mä siis puhun semmosesta, jossa on alustassa itsessään puinen pohja. :)

Just samantapainen kuin sun linkissä. Mut tämmönen on mulla: http://www.vauvapop.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=2187

Miinuksena tuossa versiossa on tuo pintamateriaali. Saumat ei kestä hyvin. Mut oon nähnyt sitä toisenlaisellakin matskulla, sitä kannatta kokeilla (epäilemättä nuo kalliimmat saattaa olla sitä toista matskua..).

Mut toimintaperiaatteeltaan erittäin hyvä. Mä osaan myös ommella sen verran, et mua ei harmita tuo saumojen pettäminen, vaan meinaan ommella tuohon vaan uuden päälisen sitten seuraavalle vauvalle. :)

Ja kun vielä menee ihan sekaisin! :laugh:

Tuo linkkikään, jonka laitoin ei ole oikea. :snotty:

Siis mulla on tuommonen kuin tossa linkissä, MUTTA jossa ON se kova pohja.

Yhteistyössä