Hoitopöytä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonteri

Jäsen
01.10.2006
303
0
16
Me on tässä pohdittu että pitäs hommata hoitopöytä kakkoselle,kun ykkösellä ollutta ei saada enää. Kävin hiukan kattelemassa noissa huonekaluliikkeissä, mutta ne on niin järkyn hintasia....Meillä ei oo tilasta pulaa,joten meille mahtuis ihan hyvän kokoinenkin hoitopöytä, ja koska mä haluisin että kaikki vauvan tarvitsemat vaatteet+tavarat ois samassa paikassa, pitäis olla varmaan sellanen lipastomalli,josta saa sitten myöhemmin sen hoitotason irti.

Onko kellään tietoa mistä sellasen sais, ja mielellään alle 400 euron :| Sais olla mielellään valkoinen tai istte joku pyökin sävyinen, mutta ei sellanen perus mänty.....Tahtois tietää hän :wave:

No ei sellanen hoitotaso oikeen toimis, kun sitten mä en saa rasvoja,vaippoja,vaattehia jne. mihinkään.....Enkä jaksa olla aina laittamassa hoitotasoa sängyn päälle...Ai niin, ja meillä on sellanen rottinkinen vanha vauvan sänky,mihin ei pysty virittään mitään tasoja :/

En osaa sanoa, mistä haluamasi löytäisit, mutta kerron kuinka meillä. Mies teki itse sellaisen pelkän pöytätason pienillä laidoilla, joka meillä on ihan tavallisen Ikean Malm -lipaston päällä. Kun poju kasvaa, joutaa taso pois ja lipasto jatkaa oloaan. Nyt siellä on siis vauvan tarvikkeita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
ikeasta löytyy, makso 180 euroa, tosi siistin näkönen ja voi muuttaa lipastoksi.Pähkinä,pyökki ja muitaki värivaihtoehtoja oli!

Miten mä löydän ikean sivuilta vaan sellasen kaappi/hoitotaso systeemin :headwall: ...Hitsi...Ukki pystyis kyllä väsään sellasen tason johonkin valmislipastoon, mutta se on ööööö..sanotaanko nätisti hiukan verkkainen...eli suomeksi hidas....tekee kyllä nopeesti ja hyvin, mutta se suunnitteluvaihe kestää.... ;) Isi taas ei ehdi vaikka mielellään tekis ja osaiskin kyllä! Huoh, mä koitan kattella noista nettikaupoista =)

ei näkynyt sitä ikean sivuilla olevan, kävin just vakoilemassa. :/ mut meillä on sellainen ja sen hoitotason saa sit käännettyä niin että kuuluu siihen yläosaan, alhaalla on kolme laatikkoa. ääh, onpas vaikea selittää...

Yhteistyössä