Moi! Eli meillä on hoitoon vieminen ollut vieläkin itkuista aamuisin, tyttö 4v. on nyt käynyt hoidossa 1,5kk ja itkee joka aamu kun ei haluais mennä ja hokee että tulee mua ikävä. Päivät sujuu kuulemma hyvin, ei itke tms.. ja aamuisinkin loppuu pian se itku kun olen lähtenyt. Hän on pph:lla hoidossa. Ensimmäisen hoitokuukauden hän oli varahoidossa kun vakihoitaja oli vielä lomalla ja varahoitoonkin jäi joka aamu itkemään. Sen verran valaisen että olimme tytön kanssa reilun vuoden kotona kahdestaan ennen mun työllistymistä , kerhossa hän kävi talvella 2 kertaa viikossa ja sinnekin jäi vähän vastahakoisesti koko kerhossa käynnin ajan.. Ja etukäteen aavistelinkin että vaikeeta alku tulee olemaan mutta että vieläkään ei ole kunnolla tottunut niin onkohan muilla mennyt koskaan näin pitkään ja mahtaako hän edes tottua On vaan niin kurjaa kun joka ilta sitä jo miettii ja stressaa että mitenköhän taas huomen aamu menee jne.. Se pph ehdotti nyt sellaista että hommataan tarravihko ja siihen saa lapsi laittaa aina tarran kun menee aamu ilman itkua ja sitten jonkun ajan päästä saa jonkin palkinnon kun on tietty määrä kerätty tarroja. Mitä ootte mieltä ja muitakin vinkkejä mielellään kuulisin jos jollain on samanlaista ollut... Me asumme kahdestaan tytön kanssa ja hän on alkanut viime aikoina isäänsäkin ikävöimään( ovat joka toinen viikonloppu yhdessä isän kanssa) jospa sekin tässä vielä sekoittaa pakkaa..