hoitoon jättämisestä

  • Viestiketjun aloittaja Turmis haukottelee
  • Ensimmäinen viesti
Turmis haukottelee
Kysynpä vaan teiltäkin (toisessa osiossajo sama viesti) että minkä ikäsiä lapset on ollu ku ovat olleet eka kerran yöhoidossa jollakin?

Meillä olis tarkotus lähteä jouluna viihteelle ja tytöt sillon melkein 4kk. ollaan kyllä samassa paikassa yötä ku tytöt (anoppila) mutta silti tuntuu ihan kamalalta ku ei tiedä että nukkuvatko koko yön ja miten pärjäävät.... :/

onko tää nyt uuden äitin liikahysterisointia?????

Miten on menny ja oletteko antaneet jotain erityisohjeita ym?????
 
oho
voi sua, kyllä sääkin saat pääs sekaisin pienistä asioista. Meillä oltiin yökylässä jo ihan ittekkseen joskus 2,5 kk vanhoina. Ja kaikki on menny hyvin. Ilmeiseti sulla ei ole muita asioita, joista kehittelisit hysterian poikasta :/
 
UPS
Meillä on jo paljon vanhempia nuo, mutta ei ole vielä tullut ajankohtaiseksi jättää yöksi muiden hoitoon. Jokainen kai toimii tyylillään, mutta itse koen että jätän kun olemme siihen valmiita. Mikä ihmeen kiire sitä muka olisi?

En kuitenkaan koe olevani mikään tuomitsemaan tai arvostelemaan muiden tekemisiä. Itse vain olen yöjuoksuja niin paljon ennen vauvojakin harrastanut etten niitä kaipaa. :)
 
Kyllä mä ymmärrän, jos sua jännittää jättää pienet yöksi hoitoon. Meillä pojat 9kk ja vielä eivät ole olleet yötä ilman meitä molempia. Itse olen kerran ollut heistä yön erossa. Nyt ollaan lähdössä ulos miehen kanssa ekan kerran niin, että ei olla laittamassa poikia nukkumaan. Aamulla ollaan kyllä jo kotona kun pojat herää. Vähän jännittää, mutta uskon että ihan hyvin menee. Pojat on kuitenkin omassa kodissa ja yleensä käyvät hyvin yöunille.

Mielestäni ei ole "oikeaa" aikaa jättää lapset ekan kerran hoitoon. Meillä ei tähän mennessä ole ollut tarvetta eikä halua olla yön yli pojista erossa. Tarkoitus olisi talven aikana käydä miehen kanssa vaikka mökillä ilman poikia, mutta harjoitellaan ensin lyhempiä erossa oloja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 09:23 Turmis haukottelee kirjoitti:
Kysynpä vaan teiltäkin (toisessa osiossajo sama viesti) että minkä ikäsiä lapset on ollu ku ovat olleet eka kerran yöhoidossa jollakin?

Meillä olis tarkotus lähteä jouluna viihteelle ja tytöt sillon melkein 4kk. ollaan kyllä samassa paikassa yötä ku tytöt (anoppila) mutta silti tuntuu ihan kamalalta ku ei tiedä että nukkuvatko koko yön ja miten pärjäävät.... :/

onko tää nyt uuden äitin liikahysterisointia?????

Miten on menny ja oletteko antaneet jotain erityisohjeita ym?????
Meiän pojat oli vähän päälle 2kk kun olivat kummeilla yöt ja hyvin oli menny vaikka heräilivätkin yöllä. Kyllä ne vauvelit hyvin pärjää et ei sun tarvii huolehtia (vaikka ainahan sitä miettii et miten niillä sujuu :ashamed: ) ja kumminkin hyvin on menny.
Viihteelle vaan ja turha huolehtiminen pois ;)
 

Yhteistyössä