Hoitolaukusta - onko tarpeellinen ja mistä voisi tilata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hankittiin last.tarv.liikkeestä, oli kallis! Ei paljon ollu käyttöä kun ei ollu mikään "reissuvauva". Paljon on kotona muitakin kasseja, pusseja ja reppuja jotka ajaa saman asian. Ei siis mielestäni mitenkään pakollinen.

synnäriltä saatiin se liberon mainoskassi joka mun mielestä oli paras! vaunujen mukana ostettu hoitolaukku oli turhan iso ja massiivinen ja kaikki tavarat hukku sinne ja olivat ihan sekaisin vaikka paljon siinä kyllä taskuja oli.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
http://www.aijaa.com/v.php?i=702887.jpg

Emmaljungan hoitolaukku :)

Paljonkas pidät hintaa? Pitää vielä varmistaa että eihän vaunujen mukana tule - kun siis käytettynä vaunut ostan - mut tuo kävis väreiltäänkin :) Vauvattaressa ei oikein ollu "miun näköisiä" :)

Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa:
synnäriltä saatiin se liberon mainoskassi joka mun mielestä oli paras! vaunujen mukana ostettu hoitolaukku oli turhan iso ja massiivinen ja kaikki tavarat hukku sinne ja olivat ihan sekaisin vaikka paljon siinä kyllä taskuja oli.

Saakohan niitä vieläkin?

Minusta se oli liian pieni.En koskaan käyttänyt sitä.Taitaa olla vielä tallessa jossain.

Multa saisit ihan postareita vastaan Vauva-lehden mukana tulleen hoitolaukun ja Liberon laukun. Tuo Vauvan korruptiolaukku on ihan jees, ajaa asiansa.

Meillä pienellä ikäerolla lapset ja mä hankin oikein ison hoitolaukun, Samsoniten Weekend-mallin tai joku sellainen. On ihan paras! =)

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:

Saakohan niitä vieläkin?

Varmaan saa vieläkin, mutta miusta se oli tosi pieni. Tosin ihan hyvä lyhyelle vierailulle....Meillä ollut emmaljungan hoitolaukku, tuli vaunujen mukana ja se on ollut hyvä ja miusta kätevä, kun saa vaunuhin kiinni, niin kätevästi kulkee mukana myös vaunuillessa.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
http://www.aijaa.com/v.php?i=702887.jpg

Emmaljungan hoitolaukku :)

Paljonkas pidät hintaa? Pitää vielä varmistaa että eihän vaunujen mukana tule - kun siis käytettynä vaunut ostan - mut tuo kävis väreiltäänkin :) Vauvattaressa ei oikein ollu "miun näköisiä" :)

No eihän tuolla nyt montaa euroo hintaa voi olla ;) Postaritkin varmaan jotain muutaman euron luokkaa.

Saakohan niitä vieläkin?

Sai ainakin viellä helmikuussa PHKS.
Sitä mekin ollaan käytetty niin esikolla kuin tällä toisellakin. Ilmainen ja sopivan kokoinen!

Mun mielestä tavismammat käyttää sitä liberon kassia, ite en ikipäivänä käyttäis sitä. Lens roskikseen samantien kun laitokselta tultiin.

Mitään hoitolaukkua erikseen en hommannu, ihan tossa tavallisessa olkalaukussa menneet.
Vauva-lehdestä tuli semmonen surkea rimpulahoitolaukku jota käytin kaksi kertaa kun siihen meni isompi satsi kestovaippoja reissua varten.

Yhteistyössä