Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:http://www.aijaa.com/v.php?i=702887.jpg
Emmaljungan hoitolaukku![]()
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa:synnäriltä saatiin se liberon mainoskassi joka mun mielestä oli paras! vaunujen mukana ostettu hoitolaukku oli turhan iso ja massiivinen ja kaikki tavarat hukku sinne ja olivat ihan sekaisin vaikka paljon siinä kyllä taskuja oli.
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa:synnäriltä saatiin se liberon mainoskassi joka mun mielestä oli paras! vaunujen mukana ostettu hoitolaukku oli turhan iso ja massiivinen ja kaikki tavarat hukku sinne ja olivat ihan sekaisin vaikka paljon siinä kyllä taskuja oli.
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa:synnäriltä saatiin se liberon mainoskassi joka mun mielestä oli paras! vaunujen mukana ostettu hoitolaukku oli turhan iso ja massiivinen ja kaikki tavarat hukku sinne ja olivat ihan sekaisin vaikka paljon siinä kyllä taskuja oli.
Saakohan niitä vieläkin?
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:http://www.aijaa.com/v.php?i=702887.jpg
Emmaljungan hoitolaukku![]()
Paljonkas pidät hintaa? Pitää vielä varmistaa että eihän vaunujen mukana tule - kun siis käytettynä vaunut ostan - mut tuo kävis väreiltäänkinVauvattaressa ei oikein ollu "miun näköisiä"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Saisko Salamalta y:nä vaikka kuvia? La vasta marraskuussa, mutta nyt jo tällaisia mietin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hankittiin last.tarv.liikkeestä, oli kallis! Ei paljon ollu käyttöä kun ei ollu mikään "reissuvauva". Paljon on kotona muitakin kasseja, pusseja ja reppuja jotka ajaa saman asian. Ei siis mielestäni mitenkään pakollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa:synnäriltä saatiin se liberon mainoskassi joka mun mielestä oli paras! vaunujen mukana ostettu hoitolaukku oli turhan iso ja massiivinen ja kaikki tavarat hukku sinne ja olivat ihan sekaisin vaikka paljon siinä kyllä taskuja oli.
Saakohan niitä vieläkin?