Hoitolapsi
Onko kellään kokemusta yhden hoitolapsen ottamisesta? Miten on mennyt maksut ja oletteko sopineet asiasta vain perheen kanssa? Mitä muuta pitäis ottaa huomioon?
Jos olisin itse kht-tuella omien lasten kanssa, niin ottaisin "pimeänä" 20e/päivä, käteen.Alkuperäinen kirjoittaja Hoitolapsi:Onko kellään kokemusta yhden hoitolapsen ottamisesta? Miten on mennyt maksut ja oletteko sopineet asiasta vain perheen kanssa? Mitä muuta pitäis ottaa huomioon?
Kuka nyt 400e kuussa maksaisi sulle lapsen hoidosta.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Jos olisin itse kht-tuella omien lasten kanssa, niin ottaisin "pimeänä" 20e/päivä, käteen.Alkuperäinen kirjoittaja Hoitolapsi:Onko kellään kokemusta yhden hoitolapsen ottamisesta? Miten on mennyt maksut ja oletteko sopineet asiasta vain perheen kanssa? Mitä muuta pitäis ottaa huomioon?
Sellainen, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa, esim. lapsi liian nuori kunnalliseen?Alkuperäinen kirjoittaja f:Kuka nyt 400e kuussa maksaisi sulle lapsen hoidosta.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Jos olisin itse kht-tuella omien lasten kanssa, niin ottaisin "pimeänä" 20e/päivä, käteen.Alkuperäinen kirjoittaja Hoitolapsi:Onko kellään kokemusta yhden hoitolapsen ottamisesta? Miten on mennyt maksut ja oletteko sopineet asiasta vain perheen kanssa? Mitä muuta pitäis ottaa huomioon?
Kaverisihan säästää siinä vielä hoitomaksut..Alkuperäinen kirjoittaja minela:Hoidan kaverin lasta ja on sovittu että niiden kotihoidontuki tulee mulle. Itse olen kahden lapseni kanssa kotihoidontuella.