Hoitolapsi?

• Viestiketjun aloittaja Hoitolapsi
  • Ensimmäinen viesti
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitolapsi:
Onko kellään kokemusta yhden hoitolapsen ottamisesta? Miten on mennyt maksut ja oletteko sopineet asiasta vain perheen kanssa? Mitä muuta pitäis ottaa huomioon?
Jos olisin itse kht-tuella omien lasten kanssa, niin ottaisin "pimeänä" 20e/päivä, käteen.

f
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Onko kellään kokemusta yhden hoitolapsen ottamisesta? Miten on mennyt maksut ja oletteko sopineet asiasta vain perheen kanssa? Mitä muuta pitäis ottaa huomioon?
Jos olisin itse kht-tuella omien lasten kanssa, niin ottaisin "pimeänä" 20e/päivä, käteen.
:LOL: Kuka nyt 400e kuussa maksaisi sulle lapsen hoidosta.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
:LOL: Kuka nyt 400e kuussa maksaisi sulle lapsen hoidosta.
Sellainen, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa, esim. lapsi liian nuori kunnalliseen?

Ja 20e/pvä on vielä aika vähän..

Mutta ap, kannattaa selvittää vaikkapa työkkärin kautta. Oisko sulla mahdollista käydä pph:n koulutus? Kestää kai nykyään n. puoli vuotta.

ap
Mä olen lähes valmis lto eli ei varmaan tarvitse käydä koulutuksia..

PPH:ksi en halua, mutta esimerkiksi yhden hoitolapsen voisin ottaa oman lapseni lisäksi, mutta onko ihmiset kiinnostuineita tämmösestä? Ja miten tosiaan noi maksut menis ihan laillisesti?

Yhteistyössä