Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Heippatihei..

Täällä vietellään vappua vauva masussa.. Tänään oli neuvola ja sain ajan viikon päähän yliaikaiskontrolliin. Joskohan sinne sitte sais jo jäädä ;) Hieman neuvolantätiä mietitytti josko ois laittanu minut sinne heti, olin nimittäin lihonu 2kg viidessä päivässä :ashamed: ja pikkasen turvotusta on ilmassa. Päädyttiin kumminkin odottelemaan kun verenpaineet ja pissa oli ok.

Oikein ihanaa ja railakasta vappua kaikille
...Tää lähtis nyt imuroimaan....
 
Babies :hug: Ykskää vaavi ei tiettävästi vielä ole masuun jäänyt, jaksuja siis viimeisiin raskauspäiviin Muru :heart: Älä kamalasti rehki, vaan ota ihan levon kannalta, kun vielä ehdit.... pieni ilmoittaa varmasti kun on valmis :)
 
Toivottavasti teillä kaikille meni kivasti vappu :p Mulla osui ovis juuri vappupäivään, joten hempeissä tunnelmissa oltiin täällä. Nyt ei kylläkään ole odotukset mitenkään korkealla, kun se viime kierron pettymys painaa mieltä vieläkin. Tänään jopa tuli sellaiset fiilikset, että en mä edes mitään lasta halua. Kai sekin on joku psykologinen puolustusmekanismi, että jaksaa tämän kaiken keskellä..!

Joko Babiesilla on uutisia kerrottavana? =)

Nyppy Naistenklinikalla tosiaan sanoivat, että IVF-jonossa vain jonotellaan eikä hoitoja tehdä ellei halua sitten yksityiselle mennä oman kukkaronsa kanssa. Eikä se lääkäri siis vielä puhunut kokonaan lopettamisesta vaan lähinnä OI:n lopettamisesta, mutta samaan hengenvetoon totesi ettei IVF:stä välttämättä ole meille hyötyä. Kai niitäkin voidaan sitten jonottelujen jälkeen useampikin tehdä ennen kuin luovuttavat meidän kanssa kokonaan.

Siellä akupunktiossa kävin sitten uudelleen ja toinen kerta oli jo parempi. Kyselin heti aluksi siltä kiinalaisnaiselta, että kannattaako mun käydä yhtä aikaa lääkkeellisten hoitojen kanssa akupunktiossa ja hänen mukaansa siitä ei ainakaan mitään haittaa ole. Sanoi, ettei voi 100%:sti taata raskaaksi tuloa, mutta suurin osa siellä käyvistä lapsettomuudesta potevista naisista tulee kuulemma raskaaksi 6kk sisällä. Ainut asia, mikä hänen mukaansa voi olla esteenä raskaaksi tulolle akupunktiossa on ikä. Yli nelikymppisiä ei kuulemma hoida. Sain taas mukaani lisää kiinalaisia yrttilääkkeitä ja hän käski soittamaan heti kun kuukautiset alkaa. Sanoin, että toivottavasti eivät ala johon hän totesi että on melkein täysin varma, että tässä ja ensi kierrossakin alkaa, mutta kolmannen kierron kohdalla voi jo olla toisin. Kunhan vain syön yrttilääkkeeni ja käyn siellä neulahoidossa kerran kuussa. Päätin olla kuuliainen ja katsoa viekö tämä tie mihinkään. Jos ei, niin ainakin on yritetty. ;)
 
Toivottavasti Babiesillä ja perheellä kaikki hyvin :heart:

Kultapuro jotenkin tympeä asenne tuolla teidän polilla :| Yritä nyt silti olla positiivisin mielin, teidän taival kuitenkin on suht alussa (noi meillekin vielä sanotaan!) ja plussakin on ilmestynyt kerran, joten ei teillä ole hätäpäivää :) Tiedän toki, että ei ole helppoa, kun menetitte sen plussan ja muutenkin aika tuntuu matelevan tiimalasissa :whistle: Kärsivällisyyttä ja voimia :hug: Elämällä on kuitenkin taipumus yllättää välillä positiivisestikkin ;) ja jatka vain sinnillä niitä yrttejä, ei se ota jos ei annakkaan! (ps. onko oireita? meinaatko testata?)

Mitä kuuluu muille? Olis kiva kuulla miten vauvat kasvaa :heart:

Täällä nautitaan aurinkoisista päivistä ja keväästä :cool:
Ovis tuli ja meni, nyt odotellaan tätiä. Kyllä me hempeiltiin tuossa otollisimpaan(kin) aikaan, mutta ajatus luomuihmeestä on kuitenkin jo aikaa sitten siirretty albumin Historia- osioon :p

Lämpöistä alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Jaksuja Babies, olet ajatuksissa :heart: Kerro kuulumisia kun ehdit ja jaksat.

Kultapuro mitä sinne kuuluu? Uutisia? :O

Pinkku onko PAS-asia selkeytyny vielä?

Melargia millä mielin siellä? Olisko tulos luomuylläripylläri vaiko tätiä odottelet? :popcorn:


..tänään saattaa taas olla torstai.. :rolleyes: jotenka...

Mukavaa torstaita! :D
 
Heipsistä vaan :wave:

Minä oon vaan tuuletellut menemään tässä taukokierrolla ja en ole paljoakaan näille asioille uhrautunut :) Tehnyt kaikkee kivaa!

Mitenkäs Nyppy? Joko kierto päätty? Vai onko siellä tiedossa luomuylläriä ;)
Mennäänköhän me taas samalla aikataululla :D

Mitenkäs Pinkun hääjärjestelyt on sujuneet? Menikö miehesi kolmekymppiset hyvin? Jännä juttu, että minunkin mies vietti samoihin aikoihin kolmikymppisiään :D Onko kuulunut Tyksistä mitään pas:n suhteen?

Mitenkäs Kultapurolla? Uutisia odotellessa..

Ja Babies :hug: Voimia! Sitten kun tosiaan jaksat niin mieluusti kuulisimme tilanteen :)

Mutta siis Nypylle vastatakseni, niin sen tädin vois viskata tulemaan tänne näin! Ei oo, ei näy :kieh: Ja en usko että ylläripylläri oisi kyseessä, vaan ihan sekasin on tämän akan kroppa.. Jos minä nyt vielä pari päivää odotan, niin kait se sitten on varulta testattava jos on ihan pakko. Mutta nyt on niiiin paljo tulossa muuta ohjelmaa tänä vkloppuna, että pysyköön se täti nyt vielä pari päivää pois, kun on tähänkin asti ja sitte saa tulla, that's the plan.

Hyvää lapsettomien lauantaita, mekin ollaan tärkeitä!
 
Ei Melargia ole täältä luomuylläriä tulossa, enkä kyllä ole odottanutkaan :)
Eka mahdollinen tätipäivä on huomenna (kpn mukaa), mutta siltähän tuo tuntuu alavatsassa, että liikkeellä jo on.
Piti tuosta vain sanomani, että mullaha se ivf:n jälkeine kierto veny pitkäksi (39), toivottavasti sulle ei käy näin :O Minä kyllä pistän sen punanutun sinne päin heti jos tänne ilmestyy :xmas: Olis kiva taas piinailla samaan aikaan :)


Hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
Ai tänäänkö on lapsettomien lauantai? En tiennytkään, vaikka Taiveaho ja Kaikkonen tuntuvat juuri nyt olevan paljon esillä mediassa kertomassa omaa tarinaansa. En tiedä katsoiko joku muu eilisen Inhimillisen tekjän, jossa olivat haastateltavina ja tosi avoimesti puhuivat. Kuulosti ainakin ne hoidot niin tutuilta..

Melargia ihana kuulla, että oot saanut tehdä kaikkea kivaa välikierrolla ja päässyt tuulettelemaan ajatuksia. Se tekee kyllä varmasti todella hyvää, jaksaa taas entistä vahvempana lähteä kohti uutta yritystä! Vaikka tietysti kovasti vielä toivotaan, että se tärppi vielä tässä kierrossa tulisi =)

Nyppy kiitos ihanista tsempeistä! Sinä se aina jaksat olla niin kannustava ja luoda positiivisia fiiliksiä. Iso rutistus sinne :hug:

Eipä mulle mitään kummempia.. aikalailla satavarma, ettei tässä kierrossa tärpännyt. Viime kierrossa (jossa haalea plussa tuli) oireet olivat niin selkeät, että nyt osaa jo ehkä vähän realistisemmin kuulostella kroppaansa ja mahdollisia oireita. Ainoa asia, joka sai mut hieman toivomaan oli ti-ke tullut vähäinen ruskea vuoto (dpo 7-8) ja kiinnittymiseksi sitä mietin mutta tosiaan kun ei mitään muita tuntemuksia ole niin se vuoto oli varmasti vaan sitä tavanomaista tuhrua. Rintoja ei turvota nyt yhtään ja mieli on jotenkin tosi maassa. Tätiä odotellessa siis.

Mukavaa äitienpäivä-viikonloppua kaikille, toivottavasti jaksatte pitää mielen myönteisenä!!
 
Babies Ihanaa! Suuren suuret onnittelut koko perheelle! :heart: :flower: :hug: Voimia, jaksamista ja pikaista palutumista tuoreelle Äidille :hug:

Kultapuro päivät kyllä täsmäis kiinnittymisvuotoonkin justiinsa :O Toivotaan silti parasta vielä d:)b


Kaikille ihanille Äideille Hyvää ensimmäistä sylintäyteistä Äitienpäivää :heart:

ja me muut sitten..... toivottavasti miehenne on teitä muistanut hemmotella edes pikkuisen, sillä vaikka äiti ei vielä olisikaan kirjaimellisesti, olet silti juuri se Nainen, jonka miehesi haluaa ja on valinnut lapsensa Äidiksi :) Tiedän ettei tämä päivä liene yhdentekevä kenellekkään meistä, oltiinpa sitten missä vaiheessa tahansa kukanenkin. Toiset meistä nauttii ensimmäisestä äitienpäivästä; varmasti osaten arvostaa pienokaistaan ja pakahtuen rakkaudesta häntä katsoessaan :heart: Toiset meistä vielä urheina juhlistaa omia äitejä, mummoja ja anoppeja, yrittäen työntää surulliset ajatukset syrjään :( Muistetaan silti kiittää anoppia siitä, että hän kykeni tulemaan raskaaksi ja synnytti ne ihanat poikalapset, kiitetään omia äitejämme siitä, että he synnyttivät meidät... koska kyllähän meillä jokaisella on jotain hyvää elämässä, vaikka syli olisikin vielä tyhjä. Ja vielä lopuks Rakkaat Ystävät, jaksetaan uskoa ja toivoa, että ensi vuonna olisi toisin :kiss: Voimia!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 36v...........esikoinen haaveissa....ilman ehkäisyä vuodesta '07
- metut, 1.ivf 11/11 (ei tuoresiirtoa/hyperi), 1.PAS 01/12, 2.PAS 03/12, 3.PAS 06/12.
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 27v.....esikoinen haaveissa...............yritys aloitettu 8/09
- 3xOI, 2xOI+IUI ja 1. IVF 3/-12, 2.ivf syksy 2012
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 3. inssi, syksyllä 1.ivf
Hopeainen.....................esikoinen..........Yritystä 3 v. joista AY 1,5v.
- Parlodel, Thyroxin, Menopur. Tauolla toistaiseksi.
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- aiemmin 3 x IUI (negat) ja femarit, 1. ICSI 10/2011 (1 alkio -> nega), 2. ICSI 02/2012, keskeytetty huonon vasteen takia.
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- 2. IUI (08/11,09/11), 1.ivf 03/2012......
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- Lääkkeenä thyroxin, tauolla toistaiseksi.
Kultapuro, 30v.....esikoinen haaveissa............yritystä 7/2010
- Käytössä femarit, 1.IUI 02/2012
odotusta odottava, 23v.....esikoinen haaveissa....yritystä 5,5v
- 1. IUI (09/11)



:heart:***Plussanneet***:heart:

(nimi/hoito/monesko/yritysaika/laskettuaika)

Kapybara.....Luomu ...1.....??........LA 21.01.2012 (??)
Lumileopardi..1.ivf....1......yv2........LA ???
Tillu79.........1.icsi 2.pas.....yv3.......LA 8.9.2012
Idylli...........clomit....1.......yv3.......LA 4.11.2012??


:flower::heart:***Syntyneet***:heart::flower:

Thaikatti..........24.10.2011.....1.ivf.......tyttö
Isla79..............21.11.2011.....1.ivf.......poika
Viola30............13.2.2012.......clomit.....tyttö
Imoen..............1.3.2012........luomu.....poika
H.o.p.e............5.3.2012.........clomit......poika
Tunturihilla.......24.3.2012.......luomu....
Babies.............12.05.2012.....metut......poika
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimät onnittelut Babies pikkuisen johdosta! :flower: Kaikkea hyvää vauvantuoksuiseen arkeenne!

Täällä kp1, mutta ei siis tullut yllätyksenä ja surutkin ehdittiin jo surra viikonlopun aikana. Soitin saman tien polille ja sain uudet pistoslääkkeet ja töiden jälkeen hain kiinalaisnaiselta uudet yrttilääkkeet tälle kierrolle :whistle: Tästä se taas lähtee..

Mitä Pinkulle kuuluu?

Nypylle kiitos silmien avartamisesta :) Kiitin äitienpäivänä anoppia ihanan poikansa maailmaan saattamisesta ja hän puhkesi kyyneliin!
 
Heippa kaikki ihanaiset kanssa kirjoittajat :)

Anteeksi että minusta ei ole kuulunut mitään vähän aikaan, mutta on ollut niin paljon juttuja että sitten illalla ei jaksa enään tulla koneelle :)

PAS:ia ei saatu aikaisemmin, olen nyt pariin kertaan soittanut ja ihan täynä on. Eli 6.6 on se tarkastuskäynti ja sitten se ohjeistus seuraavaan pakastesiirtoon. Mikä tosiaankin menee Elokuuhun, mutta vaadin kyllä heti siihen elokuun alkuun ajan, vaikka olisikin Hääviikko :O

Tänään oli kuitenkin ovis joten sitä vähän niinku hyödynnettiin eilen illalla ;)
Mulla on menkat ihan hassut, mä oon vuotanu valkovuotoa melkeen kuukauden verran ja yhtenä päivänä tuli vuodon mukana rusehtavaa, vain 4 päivää, riitti pikkuhousunsuja siihen. MIKSI NE EI VOISI AINA OLLA TUOLLAISET :D

Miehen kolmekymppisen juhlitaan 26.5, kun ei saatu mitään paikkaa vuokrattua, kaikki täynnä, tästäkin voi miestä syyttää kun ei ole aikasemmin ollut yhteydessä näihin paikkavuokratiloihin. juhlat on nyt sitten meillä. On ollut pikkasen hommia saada piha sellaiseen kuntoon että sitä kehtaa näyttää kaikille sukulaisille :) Niinpä ollaan oltu viimeiset 3 viikkoa pihalla. Voin sanoa että Kyllä VÄSYTTÄÄ.

Hääjutut on mennyt hyvin, pappikin tosiaan saatiin ja kirkkoherran virastosta saatiin lupa naimisiin, ei siis olla mitään sukua toisillemme, saatiin jopa vihkiraamattu jo käteen. ;) mies voi opiskella sitä.

Niin ja nyt siis ONNEA BABIES, pienestä pojasta :heart:
 
Paljon onnea Babies :heart:

Oi niin ihana Nyppy tuo sun äitienpäivä-kirjoitus, mä oon ihan tippa linssissä täällä :) Aina vaan ootte kovasti mielessä ja juurikin äitienpäivänäkin teitä mietin. Ihan hirmuisesti teille kaikkille toivon plussatuulia!!

Hope ja jr. 2,5kk

ps. meillä oli hoitona clomit kun näkyy tuosta syntyneet-listalta puuttuvan
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Hei Ihanaiset :heart:

Onpas Pinkulla ollut outo kierto :O ja sä olet varma ettet ole raskaana? Jaksuja sinne.. kiirettä tuntuu olevan :)

Kultapurolle hiRRRmu tsempitykset uuteen kiertoon! :hug:


Meillä on mahtollisesti pas kesäkuun alussa jos kaikki natsaa kohdilleen... toivottavasti.

Tänään vielä jännitetään kiekkoa, toivottavasti pojjat saa pronssia Suomeen


vaikka Tsekki onkin yks mun lempparijoukkueista heti Leijonien jälkeen :p
Nooh.. vähiin käy ennen ku loppuu, mut viimeiseen asti jännätään.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Go Leijonat Go
 
Hei kaverit! Mitä kaikille kuuluu? :) Onko Pinkulla jonkinmoisia tuntemuksia nyt kun oviksesta on jo jonkin verran aikaa? Pitäkää kivat miehen kolmekymppiset huomenna! Entä Nyppy, joko pas:n aikatauluista on enemmän tietoa? Mitäs Melargialle?

Mä tulin just klinikalta ja siinä mielessä hyviä uutisia, että munasarjat on lähteneet toimimaan ihan uudella ja siis nopeammalla tahdilla, nyt vain viiden päivän pistelyn jälkeen oikeella puolella oli jo 19mm folli ja vasemmallakin yks 15mm. Ja mikä parasta niin limis oli 7,8mm ja kuulemma todella hyvärakenteinen!! Ei oo vielä koskaan ollu noin paksu eikä rakenteestakaan ole ennemmin mainintoja tullut. Taitaa siitä akupunktiosta ja mun kiinalaisista yrttilääkkeistä sittenkin olla hyötyä :) Lääkärikin oli ihan ihmeissään, et mites nyt yhtäkkiä näyttääkin näin hyvältä. No, eilen akulääkäri sanoi, että tässä kierrossa ei ehkä vielä ihmeitä tapahdu, mutta mun mielestä jo tuo limakalvon paksuuskin on jo ihme. Googlailinkin sitä yrttilääkettä englanninkielisen nimen perusteella ja on siitä ilmeisesti monille muillekin ollut hyötyä kiertoon liittyviin häiriöihin ja juuri tuohon limikseen. Että kai sitä voi ainakin näiden tulosten perusteella muillekin suositella!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille, meillä taitaa mennä romanttisissa tunnelmissa kun tänään ois Pregnylin vuoro.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Kultapuro hienoa! Kuulostaapa lupaavalta kierrolta :D Kovasti peukuttelen teidän puolesta! Äkkiseltään vaikuttais kyllä, että yrteistä on oikeasti ollut apua.. Tsemppiä!

Mitä muille kuuluu?? Pinkku? Melargia?

Minä oon nyt aloittanu tikuttelun.. ultrassa näkyi kp13 folli, mutta aikas pieni kiertoon nähden, vaikka ovisoireita on jo ollut... eli saa nähdä kuin käy. Taitaa tulla myöhäinen ovis... jos sitten kunnollista ollenkaan. Kummallista miten kroppa kykenee "huijaamaan" oireilemalla.

Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Babies, hurjasti onnea pienestä pojasta! <3

Nyppy oli kysellyt vauvojen kasvusta. Täällä kaikki on sujunut tosi hyvin, poika täyttää perjantaina 3 kk. :) Ja kasvanut on hienosti, eilen neuvolassa oli jo 64 cm ja 7720 g.

Ihanaa kesää teille kaikille, käyn välillä kurkkimassa kuulumisianne.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Tsemppiä Kultapuro ja Nyppy teille! Jospa se olis nyt se onnen kerta molemmilla!!

Pieni se nopsaan kasvaa Imoella :)

On: Meidän pas-yritys meni totaalisesti persiilleen, yksikään kolmesta ei selvinnyt sulatuksesta :'( Syksyllä uusi ivf. Eipä ole paljon sanottavaa :'(

Jos Nyppy päivittelet listaa, niin voi sen pas:n ottaa pois ja tilalle 2.ivf syksy 2012
 
Ihanaa Imoen kuulla, että kaikki mennyt hyvin ja poika kasvanut jo iiiisoksi :heart: :)


mutta Melargia :'( sanat ei riitä kertomaan, miten pahoillani olen teidän puolesta :( Jaksamisia Muru, oot ajatuksissa :heart: :hug:


Saa nähä kui meidän pas.... ovisoireet täysillä päällä, mut ei plussaa testiin vieläkään. No ei se auta ku kärsivällisesti tikutella. Pelottaa.. jotenki sellanen paha aavistus tästä oviksesta :stick:
 
Heippa!

Melargia :( nyt sitten lomafiilis päälle ja syksyllä uusi tsemppi :hug:

Täällä teki täti tänään tulonsa oikein kunnolla, eli eka normi kuukautiset oli sitten.
Ensi viikolla mulla sitten se miittinki ja katotaan et kaikki on hyvin.

Miehen 30v juhlat meni todella hyvin :) hauskaa oli ja vieraatkin viihtys melkeen 4 asti aamuun :D piti jo lopussa hätyttää ne pois et pääsee nukkumaan.

Nyt sitten hääjutut täysillä taas päällä ja lomaa odottelen kovasta (vielä kuukausi töitä)

Aurinkoista kesää kaikille *HALEJA*
 

Yhteistyössä