X
XZX
Vieras
Leikkurissa töissä ja peruspalkka 2067?. Päälle kokemuslisä, henk.koht.lisä ja vuorotyölisät. Keskimääräinen kk palkka viime vuodelta 2700? ja mainittakoon että teen paljon yötyötä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Hö, röntgenhoitajat on taas unohdettu :'(
Mutta joo. Eipä hoitoalan palkoilla rikastumaan pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Lähihoitaja vajaa 2300e, en mun mielestä se nyt mikää älyttömän huono ole etenkään sillä koulutuksella
http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2009/06/26/katso-mita-hoitaja-tienaa-nyt/200915180/12
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:Meillä perus/lähihoitajan peruspalkka 1940 euroa ja siihen vuoro-/ikälisät päälle eli hyvinkin tuo summa tulee täyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:mä aloitan lähihoitaja opiskelun oppisopimuksella,mikähän mahtaa olla mun palkka?
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:Meillä perus/lähihoitajan peruspalkka 1940 euroa ja siihen vuoro-/ikälisät päälle eli hyvinkin tuo summa tulee täyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Helposti tulee 2300e. Peruspalkka melkein 1800e, plus lisät. Riippuu tietysti työpaikasta, minkä verran on viikonlopputöitä. Mulla keskimäärin 1/3 vkonloppu vapaa. Mahdolliset yötyöt vielä. Juhannuskin kun oli kivasti, jää ensi kuussa käteen paritonnia.