hoitoalalla työskentelevät..millaisia työkenkiä käytätte?

• Viestiketjun aloittaja kengätön
  • Ensimmäinen viesti
kengätön
Eli olen palaamassa työelämään ja muistin just et hei mulla ei ole työkenkiä ..eli sellaiset olisi hakusessa! Mitäs suosittelette ,mistä saa ja jotain hintaluokkaa...

*
Kahdet Instrusta ostetut työkengät olleet kokeilussa mutta ainoat, joissa jalat ei kipeydy tahi väsy on CROCSIT.

Niitä siis käytän, ja moni muukin. Ainoa et jotenkin niiden kanssa tuntuu saavan sähköiskuja herkemmin :p

Mä käytän kesällä tennareita tai Crokseja, kumisaappaita syksyllä ja saapikkaita talvella. =)

Kotihoidossa olen töissä.

Koulussa käytän laboraatiotunneilla ja harjotteluissa Pomarin työkenkiä, ihan parhaat. Nahkaa ja umpinaiset.

kaisa
Mul on merrelin-urheilu sandaalit. Riittävän leveät varpaista sekä joustavat kävellessä + muovipohja jonka voi tarvittaessa pestä.

Crocseista en tykkää, liian heppaset, eivät tue jalkaa

hoitsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Masai-kenkiä käytän. Merkki on MTB. Loistavat kengät. Hintavat, mutta sen arvoiset.http://fifi.mbt.com/Home/Collection/Shoes/Kisumu-Chocolate-W.aspx
Kyllä täytyy sanoa että MTB:t on ihan ykköset työjalkineina kun joutuu sen 8h/vuoro viilettämään!

No, navetalla kumppareita, mutta se ei taida autaa sua. Mut ny kun mä oon vanhainkodilla, niin crokseja (vai miten ne kirjotetaan) samoja töppösiä käytin kouluavustajana ollessani, kun 8h olin jalkojen päällä. Huiput, ei hikoo ja ei turpoo jalat.

vieras
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?order=C&ncat%5B%5D=766&start=0&tits=jalas+ty%F6keng%E4t&location=&sprice=&eprice= Jalaksen työkengät on ehdottomasti parhaat ja tuolta tuntuu saavan aika kohtuuhinnalla.

täällä myös parhaaksi todettu crocsit. Niissä ei pitkän päivän jälkeen pakota jalkoja, kuten monissa muissa kengissä tekee. mulla on ne mallit missä ei ole reikiä siinä päällä, valuu vähemmän pissit suoraan kenkiin...

ap
mun tekis mieli kokeilla noita crockseja kyllä mutta aiemmin mulla oli dr brinkmannit (vai miten se nyt kirjoitettiin?) mutta niistäkin tykkäsin. Tietääkö kukaan mistä niitä vois ostaa livekaupasta ,vai voiko? Haluaisin ehdottomasti kokeilla ensin ennen ostopäätöstä enkä tilata mistään netin kautta .

Yhteistyössä