Hoitajat!; paljonko on palkassa eroa; jos tekee arkisin virka-aikaan töitä tai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelija

Vieras
tekee kaksi-tai kolmi vuoro työtä? paljonko palkka pussi suurenee vuorotyöstä kuukaudessa? sairaanhoitajalla?lähihoitajalla?

Onko varaa olla hoitaja vain virka-aikaan=mikä on peruspalkka?

Olen sairaanhoitaja opiskelija ja olen miettinyt, että eihän pienten lasten äitinä voi tehdä töitä kolmessa vuorossa, vaan enpä tiedä onko taloudellisesti kannattavaa tehdä päivätyönä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lapset 3v ja 1v:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
eihän pienten lasten äitinä voi tehdä töitä kolmessa vuorossa

Tota, hmm. Syy että miks ei voi? :o

No jos molemmat vanhemmat on vuorotöissä tai äiti yksin lasten kanssa niin kyllä se arki aikasmoisen raskasta on, että jos vain voi valita niin valitsee toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:

No jos molemmat vanhemmat on vuorotöissä tai äiti yksin lasten kanssa niin kyllä se arki aikasmoisen raskasta on, että jos vain voi valita niin valitsee toisin.

No jos on yh niin eria asia.

Kuka sitten kuskaa koululaisia harrastuksiin illalla?
Kuka auttaa koululaisia läksyn teossa?
Koska olen päiväkoti ikäisten kanssa, äitinä?
Johan järkikin sanoo, ettei perhe elämälle ole tervettä epäsäännöllisyys, jota vuorotyö nimenomaan tuo.Ihanne on kaikkien kannalta että on normaali,säännöllinen työaika.

Kannattaisko vaihtaa se ala johonkin sellaseen mikä pääsääntöisesti ei ole vuorotyötä? Tai jatkaa vaikka terveydenhoitajaksi ja peruspalkat näet ihan ammattinimikkeen alta alan liiton sivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

No jos on yh niin eria asia.

On talossa mieskon,mutta se on yrittäjä ja matkustaa paljon eli hänen työnsä jo tuo epänormaalin työajan , joka on kaukana ihanteesta.