Hoitajat, oletteko tilanneet työvaatteita täältä?

Invite Tyvaatteita

Mä tilasin tuon asun, värinä se vika eli antrasiitti. Pakko hommata toinen työasu kun on harjoottelujakin tulossa. On aina yksi asu puhtaana eikä tarvitte kauhialla kiireellä aina töiden jälkeen pestä vaatteita.

Kuulin vain, että nuo vaatteet ei olisi yhtä laadukkaita kuin esim. Standan vaatteet. Mulla on Standalla yhdet hoitajan vaatteet, sitten kokin vaatteita.
 
ei varmaan sovellukaan joka paikkaan... ja olishan se kiva, jos ne vaatteet olis kivan värisiä ja edes jotenkin istuvia, mä olen pitkä ja "hoikka", ainakin ennen tätä tulevaa tenavaa ja ne vaatteet istuu todella huonosti, varsinaisia pusseja ;)
 
"Mammi"
ei varmaan sovellukaan joka paikkaan... ja olishan se kiva, jos ne vaatteet olis kivan värisiä ja edes jotenkin istuvia, mä olen pitkä ja "hoikka", ainakin ennen tätä tulevaa tenavaa ja ne vaatteet istuu todella huonosti, varsinaisia pusseja ;)
Työvaatteilla ei ole tarkoitus hienostella. Malli on sellainen, että se "sopii" niin lihavalle kuin laihallekin päälle ja materiaalina kangas jota voi pestä bakteerien, virusten, eritteiden ynnä muiden tappamiseksi vaatteesta. Käytännöllisyys on se, joka työasun pitkälle määrittää.

Kummallisen välinpitämättömyytenä pidän toimintaa, jos hoitaja kiikuttaa työvaatteensa kotiin pestäväksi. Monessa työpaikassa se on ehdottomasti kielletty, juurikin tuon aseptiikan vuoksi.
 
"Mammi"
[QUOTE="vieras";22804305]Mä oon vanhainkodissa töissä ja meillä käytössä itsehankkimat työvaatteet. Ihan kotona pesen vaatteet.[/QUOTE]

Eipä tarvii ihmetellä miten MRSA ja muut sairaalabakteerit leviää mummosta toiseen...
 
??
[QUOTE="Mammi";22804156]Työvaatteilla ei ole tarkoitus hienostella. Malli on sellainen, että se "sopii" niin lihavalle kuin laihallekin päälle ja materiaalina kangas jota voi pestä bakteerien, virusten, eritteiden ynnä muiden tappamiseksi vaatteesta. Käytännöllisyys on se, joka työasun pitkälle määrittää.

Kummallisen välinpitämättömyytenä pidän toimintaa, jos hoitaja kiikuttaa työvaatteensa kotiin pestäväksi. Monessa työpaikassa se on ehdottomasti kielletty, juurikin tuon aseptiikan vuoksi.[/QUOTE]

Olis se silti mukavaa jos vaate istuis päälle ja näyttäis jopa siedettävältä. Mitä hienostelua se sun mielestä on?
 
"vieras"
[QUOTE="Mammi";22804335]Eipä tarvii ihmetellä miten MRSA ja muut sairaalabakteerit leviää mummosta toiseen...[/QUOTE]

No meillä ei talon puolesta saa enää vaatteita, vaateraha kyllä saadaan, mutta itse on vaatteet hommattava. Olisi mahdollsista pestä töissä samassa koneessa kuin asukkaiden vaatteet.Suuren kaupungin palkkalistoilla olen.
 
Olis se silti mukavaa jos vaate istuis päälle ja näyttäis jopa siedettävältä. Mitä hienostelua se sun mielestä on?
Joo mitähän hienostelua on se, että haluaa päälleen sopivan kokoosen vaatteen joka ei kinnaa mistään kohtaa. Todella hienoa tehdä töitä vaatteissa jotka kiristää. Eikä liian iso vaatekaan mikään mukava ole eikä kyllä turvallinenkaan.
 
JUUUH
Joo mitähän hienostelua on se, että haluaa päälleen sopivan kokoosen vaatteen joka ei kinnaa mistään kohtaa. Todella hienoa tehdä töitä vaatteissa jotka kiristää. Eikä liian iso vaatekaan mikään mukava ole eikä kyllä turvallinenkaan.
No meillä on tarjolla koosta 32 aina kokoon jonnekin 60 et eiköhän siitä joku sopiva löydy ja onko se nyt niiiin nippanuukaa ...
en tiennykkää et jollekin sit on tällasetki asiat niin erikoisen tärkeitä et näyttääks töissä hyvälle, muista ny sit laittaa hyvät meikit ettei hikoillessa valu pitkin kaulaa.
 
Joku?
Itse haluaisin sellaisen tunikamallisen "liivin". Se siis kapeilla olkaimilla, edessä ei nappeja, levenee hieman alas päin. Värejä ainakin lime, keltainen, punainen. Joissain on takana iso kukan kuva. Tajuaisko kukaan mitä ajan takaa ja mistä sais?
 
"Mammi"
No meillä on tarjolla koosta 32 aina kokoon jonnekin 60 et eiköhän siitä joku sopiva löydy ja onko se nyt niiiin nippanuukaa ...
en tiennykkää et jollekin sit on tällasetki asiat niin erikoisen tärkeitä et näyttääks töissä hyvälle, muista ny sit laittaa hyvät meikit ettei hikoillessa valu pitkin kaulaa.
Nää on varmaan niitä samoja hoitsuja, jotka pitää sormuksia ja koruja töissä?
 
saippua
No meillä on tarjolla koosta 32 aina kokoon jonnekin 60 et eiköhän siitä joku sopiva löydy ja onko se nyt niiiin nippanuukaa ...
en tiennykkää et jollekin sit on tällasetki asiat niin erikoisen tärkeitä et näyttääks töissä hyvälle, muista ny sit laittaa hyvät meikit ettei hikoillessa valu pitkin kaulaa.
Eiköhän myös työpaikka "määrää" pitääkö näyttää hyvältä. Esim. itse olen töissä 15 asukkaan kartano tyylisessä palvelukodissa ja meillä hoitajat jo ihan asukkaita ja omaisia kunnioittaakseen pitää huolta ulkonäöstään ihan työaikanakin.
 
No meillä on tarjolla koosta 32 aina kokoon jonnekin 60 et eiköhän siitä joku sopiva löydy ja onko se nyt niiiin nippanuukaa ...
en tiennykkää et jollekin sit on tällasetki asiat niin erikoisen tärkeitä et näyttääks töissä hyvälle, muista ny sit laittaa hyvät meikit ettei hikoillessa valu pitkin kaulaa.
Siis missä kohtaa mä olen kirjoottanut sanaakaan siitä miltä haluaa töissä näyttää!!!! Onko noin vaikia tajuta, että joka paikassa ei todellakaan ole tarjota sijaasille sopivia vaatteita.

Oli näköjään tämäKIN alootus virhe. Yhden ainoan vastauksen olen saanut siihen mitä kysyyn, että vitun iso kiitos taas.
 

Yhteistyössä