I
III
Vieras
Miten on hoitajien miehet, tunnetteko mustasukkaisuutta ym siitä, että naisenne näkee ja koskee vieraiden miesten kaluja mahdollisesti työssään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voiko tuo työssään sukuelinten näkeminen turruttaa henkilön niin perusteellisesti ettei seksi puolison kanssa kiinnostavan enää laisinkaan?Ihan sama se on kun toisen hampaita pesisi. Kaikkeen turtuu, valitettavasti. Luuletko, että mies gynekologi illalla vielä haluaisi katsella pilluja, ei varmasti halua.
Miten on hoitajien miehet, tunnetteko mustasukkaisuutta ym siitä, että naisenne näkee ja koskee vieraiden miesten kaluja mahdollisesti työssään?
En tunne mustasukkaisuutta, vaikka naisystäväni joutuu työnsä puolesta mm. katedroimaan, teippailemaan ja pesemään nuorten ja vanhojen, liikuntarajoitteisten miesten mulkkuja päivästä toiseen. Ja on toki potilaina naisiakin.
Mutta yksi asia: Luulen, että noi hommat menee niin rutiinilla, ettei siinä ole mitään ällöttävää saatikka mitään kiihottavaa. Mutta ei se nainen kyllä minun mulkkuuni koske sängyssä, ellen omalla kädelläni ohjaa sitä tekemään. Suihinotosta on turha haaveilla, vaikka kuinka nuolisin ja pitäisin hyvänä niin minä en saa mitään vastalahjaksi. En tiedä, mutta epäilen ettei häntä kauheesti kiinnosta kopeloida vehjettä kun saa tehdä sitä töissä ihan tarpeeksi.
Jos hän saisi yksin päättää, niin se olisi lyhyen kaavan esileikki, kolmen minuutin ratsastus ja siinä se. Olenpa joskus sen kolmen minsan jälkeen kun emäntä on kierähtänyt viereen selälleen, alkanut vaan nukkumaan, kun passiivisen naisen paneminen on kättäkin huonompaa. Jos tuo parisuhde johonkin kariutuu, niin huonoon seksiin.