Hoitajan mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja III
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä tunne mustasukkaisuutta, vaikka varmasti vaimo on nähnyt monta kalua...
...Nytkin on yövuorossa ja ties vaikka on siellä näkemässä saati koskettamassa jonkun kikkeliä.

Ehkä ymmärrän, ehkä en mitä tarkoitat. Mutta taidat olla väärillä jäljillä

Eiköhän nuo ota sen aivan työnä ja ne mitä joutuvat koskettelemaan ei varmaankaan herärtä mielenkiintoa koska kyseessä on jokin sairaus henkilöllä ketä kosketellaan. Onhan se jo lain mukaan kiellettyä koskemasta seksuaalisesti hoidettavaan. Aino pelko mulla on se että omani kyllästyy katselemaan ja koskettelemaan minua sen vuoksi että on liikaa työasiaan viittaavaa. Tosin sitäkään en oikeestaan pelkää koska meillä tuo sänkytouhu ja yhteiselo menee ihan hyvin.

Miksi pitäiskään olla mustis ?

Kaikkea näkee ja saa jopa koskea. Yhdellä vanhalla papalla on niin paksu penis, että ei kertakaikkiaan mahdu sorsaan. Onneksi se on myös pitkä, että voi soveltaa ja pitää kuin vesiletkua ja laskea astiaan.
Ei voi olla miettimättä, mltä se on tuntunut vaimolle juhlakunnossa.

Ihan sama se on kun toisen hampaita pesisi. Kaikkeen turtuu, valitettavasti. Luuletko, että mies gynekologi illalla vielä haluaisi katsella pilluja, ei varmasti halua.

Miten on hoitajien miehet, tunnetteko mustasukkaisuutta ym siitä, että naisenne näkee ja koskee vieraiden miesten kaluja mahdollisesti työssään?

En tunne mustasukkaisuutta, vaikka naisystäväni joutuu työnsä puolesta mm. katedroimaan, teippailemaan ja pesemään nuorten ja vanhojen, liikuntarajoitteisten miesten mulkkuja päivästä toiseen. Ja on toki potilaina naisiakin.

Mutta yksi asia: Luulen, että noi hommat menee niin rutiinilla, ettei siinä ole mitään ällöttävää saatikka mitään kiihottavaa. Mutta ei se nainen kyllä minun mulkkuuni koske sängyssä, ellen omalla kädelläni ohjaa sitä tekemään. Suihinotosta on turha haaveilla, vaikka kuinka nuolisin ja pitäisin hyvänä niin minä en saa mitään vastalahjaksi. En tiedä, mutta epäilen ettei häntä kauheesti kiinnosta kopeloida vehjettä kun saa tehdä sitä töissä ihan tarpeeksi.

Jos hän saisi yksin päättää, niin se olisi lyhyen kaavan esileikki, kolmen minuutin ratsastus ja siinä se. Olenpa joskus sen kolmen minsan jälkeen kun emäntä on kierähtänyt viereen selälleen, alkanut vaan nukkumaan, kun passiivisen naisen paneminen on kättäkin huonompaa. Jos tuo parisuhde johonkin kariutuu, niin huonoon seksiin.

Viimeksi muokattu:
En tunne mustasukkaisuutta, vaikka naisystäväni joutuu työnsä puolesta mm. katedroimaan, teippailemaan ja pesemään nuorten ja vanhojen, liikuntarajoitteisten miesten mulkkuja päivästä toiseen. Ja on toki potilaina naisiakin.

Mutta yksi asia: Luulen, että noi hommat menee niin rutiinilla, ettei siinä ole mitään ällöttävää saatikka mitään kiihottavaa. Mutta ei se nainen kyllä minun mulkkuuni koske sängyssä, ellen omalla kädelläni ohjaa sitä tekemään. Suihinotosta on turha haaveilla, vaikka kuinka nuolisin ja pitäisin hyvänä niin minä en saa mitään vastalahjaksi. En tiedä, mutta epäilen ettei häntä kauheesti kiinnosta kopeloida vehjettä kun saa tehdä sitä töissä ihan tarpeeksi.

Jos hän saisi yksin päättää, niin se olisi lyhyen kaavan esileikki, kolmen minuutin ratsastus ja siinä se. Olenpa joskus sen kolmen minsan jälkeen kun emäntä on kierähtänyt viereen selälleen, alkanut vaan nukkumaan, kun passiivisen naisen paneminen on kättäkin huonompaa. Jos tuo parisuhde johonkin kariutuu, niin huonoon seksiin.

varmasti sama kaikilla hoitajilla tuo tympääntyminen

Viimeksi muokattu: