Hoitajalla suhde asukkaan läheisen kanssa, onko sallittua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut

Vieras
:ROFLMAO:Olen hoitajana hoivakodissa. Kun menin sinne töihin, niin kiinnitin heti huomiota erään asukkaan poikaan. Tulimme alusta asti hyvin toimeen ja itse huomasin melko pian ihastuneeni. En kuitenkaan tehnyt elettäkään siihen suuntaan, että osoittaisin kiinnostukseni. Tunteet miestä kohtaan kuitenkin vain vahvistuivat.

No parisen vuotta meni näin kunnes muutama kuukausi sitten tämä mies tunnusti mulle olevansa rakastunut muhun ja oli jo ensitapaamisella kiinnittänyt muhun huomiota. No ei siinä muuta tarvittu ja päädyimme lopulta yhteen. Olemme kuitenkin pitäneet seurustelumme salassa kun emme tiedä miten esimieheni ja työkaverini reagoisivat asiaan. Miehen vanhemmalle emme myöskään ole kertoneet mitään koska tämä on vakavasti muistisairas eikä tahdo muistaa sitäkään, että mies on eronnut.

Olemme kuitenkin miettineet, että ei tämä näinkään voi jatkua koska rakastamme toisiamme ja haluamme olla yhdessä. Puhumme paljon yhteisestä tulevaisuudesta, yhteen muuttamisesta ja mahdollisesti yhteisestä lapsesta.

Onko meidän seurustelu moraalisesti väärin vai ei? Mun mielestä ei ole väärin, mutta eipä sitä aina tiedä miten muut reagoi. Kyse kuitenkin asukkaan pojasta, ei asukkaasta itsestään. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Ei ole väärin:) Jos soraääniä kuuluu niin tod.näköisesti johtuu ihan kateudesta. Eri asia olisi tosiaan jos suhde olisi asukkaaseen itseensä, ja etenkin kun et ole ollut edes aloitteen tekijä niin ei tuossa ole mun mielestä mitään pahaa. Ihana vain kun kaksi ihmistä ovat löytäneet toisensa:love: (siis jos olette sinkkuja olleet)

Ei ole väärin:) Jos soraääniä kuuluu niin tod.näköisesti johtuu ihan kateudesta. Eri asia olisi tosiaan jos suhde olisi asukkaaseen itseensä, ja etenkin kun et ole ollut edes aloitteen tekijä niin ei tuossa ole mun mielestä mitään pahaa. Ihana vain kun kaksi ihmistä ovat löytäneet toisensa:love: (siis jos olette sinkkuja olleet)
Kyllä olimme sinkkuja jo silloin kun tapasimme ensimmäistä kertaa. :):love:

Yhteistyössä