Hoitaja kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuinka menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuinka menee

Vieras
Mitä tukea voi saada, jos palkkaa lapsille (alle 3v.) hoitajan kotiin.
Tiedän tuon yksityisen hoidon tuen kelalta, mutta ilmeisesti on muitakin mahdollisuuksia. Onko kokemuksia tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja kuinka menee:
Mitä tukea voi saada, jos palkkaa lapsille (alle 3v.) hoitajan kotiin.
Tiedän tuon yksityisen hoidon tuen kelalta, mutta ilmeisesti on muitakin mahdollisuuksia. Onko kokemuksia tästä?

http://www.hoitopaikka.net/v2/Etusivu/Palvelut/Vanhemmille/HoitajakotonaPerhety%C3%B6nantajana/tabid/112/Default.aspx

Alkuperäinen kirjoittaja joo :
siis kelalta yksityisen hoidon tukea 160e/lapsi/kk...., mitenköhän kellään on varaa palkata hoitajaa? siitähän jää kauhee määrä maksettavaa..

Riippuu. Meillä saa yksityisen hoidon kuntalisää tuon päälle 200 e / kk. Yhteensä siis kahdesta lapsesta menee hoitajalle 720 e ja me itse maksetaan 280 e / kk. Kunnallisessa päiväkodissa jouduttaisiin maksamaan n. 350 e.

Alkuperäinen kirjoittaja :
siis kelalta yksityisen hoidon tukea 160e/lapsi/kk...., mitenköhän kellään on varaa palkata hoitajaa? siitähän jää kauhee määrä maksettavaa..

Riippuu. Meillä saa yksityisen hoidon kuntalisää tuon päälle 200 e / kk. Yhteensä siis kahdesta lapsesta menee hoitajalle 720 e ja me itse maksetaan 280 e / kk. Kunnallisessa päiväkodissa jouduttaisiin maksamaan n. 350 e.

Eli hoitaja saa palkkaa 1000e/kk? Onko töissä joka arkipäivä?

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mites sivukulut?

Yhteistyössä